Klachtenregen over Internet-kabelaars

De televisie-uitzending Radar van de Tros is vanavond geheel gewijd aan de zeer gebrekkige dienstverlening van UPC.

Internet via de kabel haalt zich de consumentenwoede op de hals. Begin juli, na intensieve bemoeienis van de Consumentenbond, is Casema akkoord gegaan met een schadevergoeding voor zijn klanten. Die kregen immers niet die snelle toegang tot Internet via de kabel die was beloofd. Casema dokte vier miljoen gulden.
Ook andere aanbieders van Internet via de kabel beloven veel meer dan ze kunnen waarmaken en reageren niet of nauwelijks op klachten. UPC, zo blijkt uit veel reacties aan vnunet, is er daar een van. Zijn Internet-dienst Chello is vaak trager dan het traagste modem, en op klachten reageert het bedrijf niet.
Tros Radar besteedt vandaag (10 oktober) op televisie vanaf 19.30 uur op Nederland 2 aandacht aan de consumentenwoede. Dit gebeurt in samenwerking met het computertijdschriftPCM. Uw ervaringen kunt u dan ook kwijt in het forum van pcmweb (http://www.pcmweb.nl), onderdeel van http://vnunet.nl (www.vnunet.nl). Daarvoor kunt u terecht ophttp://forum.pcmweb.nl.
Ook Pieter Storms stort zich met zijn programma Breekijzer (SBS6) op de 'kabel-perikelen'.
 

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2000-10-10T00:00:00.000Z Teus Molenaar
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.