Hot Orange geeft Rabo en KPMG korting

Internet-warenhuis Hot Orange heeft een deal gesloten met de Rabobank en advies- en organisatiebureau Kpmg om zijn producten via het intraweb aan te bieden.

Werknemers van de bank en het accountantskantoor krijgen korting op de aankopen bij Hot Orange via het intraweb van beide instellingen, en het webwarenhuis organiseert acties met bepaalde producten. Voor Hot Orange betekent de deal directe toegang tot 45.000 redelijk tot zeer koopkrachtige klanten. Deze dotcom is vorig jaar opgericht en claimt het grootste Nederlandse Internet-warenhuis te zijn met een aanbod van 100.000 producten, van boeken tot kunst, van speelgoed tot bloemen, en van parfum en tot kleding.
Hot Orange komt uit de stal van Internet-investeerder Gorillapark. Andere investeerders zijn durfkapitaal-verstrekker Nesbic en telecommunicatiebedrijf Versatel. Hoewel het warenhuis eerder aankondigde naar de beurs te gaan, is de beursgang voorlopig opgeschort vanwege het gekenterde beursklimaat voor Internet-bedrijven.
 

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2000-10-25T00:00:00.000Z Sjaak Smakman
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.