KPMG-top wist niets van sluiten webwinkel

Op last van de directie heeft KPMG de eigen bedrijfs-webwinkel moeten sluiten. De KPMG-top wist namelijk niets een overeenkomst met Hot-Orange.com.

Het online warenhuis had net met veel trots contracten voor de verkoop van producten via intranet-shops bekend gemaakt met KPMG en Rabobank.
De hoogste leiding vond het ongelukkig om spullen tegen speciale voorwaarden aan het personeel te verkopen, nu dit soort kortingsregelingen steeds meer ter discussie worden gesteld. Politiek is een debat ontstaan over de vraag of personeelsverenigingen van gemeente-ambtenaren bij plaatselijke winkeliers collectieve kortingen mogen bedingen. Onlangs nog bleek uit een KPMG-onderzoek dat veel ambtenaren in Limburg gunsten vragen van bedrijven.
 

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2000-11-06T00:00:00.000Z Redactie Computable
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.