Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Garantieplan UPC loopt vertraging op

30 november 2000 - 23:00ActueelInnovatie & Transformatie
Tania Veldkamp
Tania Veldkamp

Het voor eind november aangekondigde garantieplan van UPC om de Chello-diensten te verbeteren is uitgesteld, omdat overleg met de Consumentenbond langer duurt.

De productomschrijving, onderdeel van de verbetering van de dienstverlening van UPC, zou gisteren met de Consumentenbond besproken worden en per vrijdag ingaan. Beide partijen beschuldigen geven elkaar de schuld van het verzetten van de afspraak.
De productomschrijving maakt onderdeel uit van het garantieplan bevat harde getallen die duidelijkheid moeten verschaffen over wat nu wel en wat nu niet van Chello verwacht mag worden. UPC geeft aan dat de afspraak is verzet op verzoek van de Consumentenbond. Deze geven echter aan dat UPC de informatie veel te laat hebben ingeleverd waardoor zij meer tijd nodig hebben om deze door te nemen. De afspraak is verzet naar 6 december aanstaande. Op 12 december maakt UPC de nieuwe productomschrijvingen bekend.
UPC geeft zelf aan dat het bedrijf met het UPC garantieplan belangrijke vooruitgang heeft geboekt. Vanaf 1 november 2000 vergoeden zij voor elke dag dat de dienst niet beschikbaar is twee dagen aan (vaste) abonnementskosten. Ook als de installateur van UPC niet verschijnt op de dag van afspraak wordt er een bedrag van 50 gulden uitbetaald. De klanten in gemeentes waar zich voor 1 november veel problemen hebben voorgedaan, konden rekenen op een eenmalige vergoeding. Klanten in nieuwe probleemgebieden kunnen 15 gulden korting verwachten op hun abonnementsgeld. De probleemgebieden worden elke maand in kaart gebracht door UPC Nederland in overleg met de Consumentenbond en Coax Nederland.
Voor de maand november geld dat voor klanten in Abcoude, Groesbeek, Beuningen, Didam, Hengelo (Gld), Boarnsterhim, Menaldumadeel, Leeuwarderadeel, Mook en Middelaar en Ubbergen.
Verder heeft het bedrijf, indien noodzakelijk, reclame-uitingen aangepast. Hierin hebben zij lange tijd het suggestieve woord "breedband" gebruikt. Voor de klachten over de zeer gebrekkige klachtenafhandelingen hebben zij nieuwe medewerkers aangetrokken. Daarnaast hebben zij intern zaken op zijn kop gegooid, de capaciteit van de IP-backbone uitgebreid. Onderhandelingen zijn aan de gang om de routering naar de Nederlandse sites te verbeteren. In het eerste kwartaal van 2001 claimt UPC dat het een nieuw mailsysteem heeft geïnstalleerd.
 

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: Conscia neemt Open Line over, 6,1 miljoen voor 3d-oplossing tandenknarsen (en meer)

    OpinieSecurity & Awareness

    Over post-quantum security (en waarom je nú moet handelen)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: 15 miljoen voor QuiX Quantum, NTT Data met Eurofiber in 5G-zee (en meer)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    RIVM moet grip houden op doorontwikkeling Praeventis  

    TNO
    ActueelInnovatie & Transformatie

    TNO: zonder megaclusters geen nieuwe ASML

    MagazineInnovatie & Transformatie

    Spoelstra Spreekt: Onzekere inkoper

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    Private AI helpt gemeenten met vertrou...

    In een tijd waarin gemeenten geconfronteerd worden met groeiende verwachtingen van burgers, toenemende wet- en regelgeving en druk op budgetten,...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs