Lexmark blijft geloven in dealerkanaal

Scott Dunsire is bij Lexmark aangesteld als vice president voor Business Channel Sales en Marketing. Een nieuw initiatief van Lexmark is de BCO, Business Channel Organisation.

Hoewel BCO alleen gelanceerd is voor de Amerikaanse markt is het toch een interessant intiatief. BCO bestaat uit een aantal teams en een website. Deze website is voornamelijk bedoeld voor de aanbieding van ondersteunende informatie. De teams gaan op pad om persoonlijk contact te zoeken met de partners om zo een beter beeld te creëren over de behoeften die bij verschillende partners leeft. Met BCO wil Lexmark de verticale markten en het MKB benaderen. Tom van Mook, Sales Manager Channel bij Lexmark Nederland legt uit waarom dit specifiek voor de resellers in de VS geldt. "In Amerika is het zo dat veel fabrikanten direct verkopen aan eindgebruikers. Hiermee wil Lexmark in dat land extraeffort neerzetten om de band met het resellerskanaal te verstevigen. In Nederland is deze rechtstreekse markt veel minder. Lexmark Nederland heeft vorig jaar al verschillende nieuwe campagnes gestart waarmee wij onze resellers mee ondersteunen. Wij blijven geloven in het resellerkanaal."

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2001-02-21T00:00:00.000Z Tania Veldkamp
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.