Managed hosting door True

Axel Springer zint op alliantie met T-Online

 

De Duitse uitgeversgigant Axel Springer Verlag, onder andere uitgever van Bild-zeitung, gaat nauw samenwerken met Duitslands eerste isp T-Online.

Dit meldt het Handelsblatt. Volgens de Duitse zakenkrant willen beide partijen Europa's grootste organisatie voor de verkoop van online-advertenties gaan vormen. Vorige week maakten twee andere Duitse uitgevers, Burda en Milchstrasse, ook al bekend dat ze hun internettakken Focus Digital en Tommorow Internet en hun online advertentieverkoop zouden bundelen.
Ondanks de malaise in de internetgerelateerde sectoren en de advertentiedip in de traditionele media, zit volgens marktonderzoekers de Europese markt voor online advertenties in de lift. Er wordt op gerekend dat de waarde aan internetadvertenties dit jaar zal oplopen naar 1,16 miljard euro, hetgeen 70 procent meer is dan over het jaar 2000.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/144208). © Jaarbeurs IT Media.

?

 

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.