Unisys en Getronics profiteren niet van Dell

Unisys en Getronics hebben geen grote groei gerealiseerd in hun diensten aan klanten van Dell sinds de laatste zijn relatie met IBM beëindigde.

Deze drie dienstverleners waren ingehuurd voor Dells klantenondersteuning. Dat is vanwege de economische malaise teruggedraaid naar twee.
 
Dells dienstverleningscontract met IBM is door beide partijen opgezegd, verklaart woordvoerster Etta Pouw van IBM Nederland. Dell benaderde deze dienstenpartner eind vorig jaar over de mogelijkheid tot herziening van de overeenkomst. Zowel de omvang als de opbrengsten bleken tegen te vallen.
 
Kijk voor een uitgebreid artikel in deComputable van 11 oktober 2002.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2002-10-11T00:00:00.000Z Jasper Bakker
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.