Gebruikersgroep bekritiseert support Davilex

Een handvol gebruikers van boekhoudsoftware Davilex heeft zich verenigd om betere ondersteuning van het bedrijf af te dwingen.

Volgens iniatiefnemer Hans Kalmijn gaat het voornamelijk om problemen met het boekhoudpakket Davilex Business. Op zijn websitewww.kantoorassistent.nl/dgg hebben zich volgens hem al zo'n vijftig gebruikers gemeld. "Dagelijks melden zich weer andere teleurgestelde gebruikers."

Bij het bedrijf Davilex was niemand op de hoogte van de oprichting van de gebruikersgroep. Een woordvoerster, na bestudering van de website, beziet het initiatief positief: "We waren zelf al aan het nadenken over de oprichting van een gebruikersgroep. Natuurlijk zijn er naast tevreden ook ontevreden gebruikers."

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Reacties

Beste mensen, ik heb dan wel geen problemen met een boekhoudprogramma, des te meer met Davilex Music. Weliswaar een oud programma maar wel jaren werk om al mijn grammofoonplaten en cd's met vele duizenden artiesten in te voeren. Zo gauw er maar een ander programmaatje draait terwijl ik Davilex gebruik loopt de hele boel vast. Zelfs de pc uitzetten gaat dan niet meer. Bij Davilex krijg ik geen steekhoudend advies. Wat te doen?

Inderdaad, ik probeer al jaren contact met Davilex te krijgen om een nieuwere versie dan de versie 8.0) met 2 drie inch floppies die updaten naar versie.2. Op Windows 95 en 98 werkten die respectievelijk prima en redelijk, maar op Vista is de basis-CD niet meer te installeren, terwijl een drie inch floppie-drive zelfs op de antiekmarkt niet meer verkrijgbaar is. Het ziet er naar uit dat er zeer veel werk de schroothoop op moet, want Davilex reageert niet.

Blijft 9 jaar later nog steeds slordig geprogrammeerde software.

Het is al weer een oud artikel maar ondertussen betert Davilex zicht niet. Bellen, brieven en mailen helpen niet en de software zit vol met Bugs. De wachttijd van de helpdesk loopt op tot 45 tot 60 min en een oplossing wordt nooit geboden, maar slechts workarounds. Wij hebben recentelijk Davilex Factuur in gebruik genomen en op dit moment moeten wij facturen afdrukken, scannen en dan pas kunnen we deze per mail sturen naar klanten omdat het direct versturen per mail niet werkt. Welkom bij de innovaties van 2013 van Davilex.

In één woord om te huilen, zowel de software als de support!

Ik kijk met verbazing naar dit artikel en de reacties. Wij hebben zelf meerdere pakketten van Davilex. En alles loopt als een zonnetje zodra er problemen zijn hoeven we maar contact op te nemen om het probleem te verhelpen. Wij zijn wel zeer tevreden met Davilex.

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2002-04-12T00:00:00.000Z Gijs Hillenius
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.