Priority werkt samen met Logica en Cisco

Priority Telecom gaat samen met Logica en Cisco Systems Priority's customer contact solutions-portfolio verder uitbreiden.

Dat heeft het telecombedrijf donderdag bekendgemaakt. Meer dan honderd klanten gebruiken volgens Priority diens customer contact solutions-(ccs)-platform. Met het platform kunnen gesprekken real-time via internet worden gemonitord en beheerd.
 
Cisco Systems levert de basis van het platform, dat bestaat uit network application manager (nam)-software en klantspecifieke functionaliteiten. Het ccs-platform wordt in Nederland, Oostenrijk en Noorwegen door Logica geïmplementeerd. Verder zal Logica continue ondersteuning bieden aan Priority Telecom en haar zakelijke klanten.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2002-05-03T00:00:00.000Z Jeroen Bezem
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.