Managed hosting door True

Bay wil servicecentra beter aansturen

Bay Networks, leverancier van communicatie- en netwerkprodukten, heeft een bedrijfssysteem van Astea aangekocht om zijn servicecentra in de wereld beter te kunnen aansturen.

Dat is nodig omdat het bedrijf een snelle groei doormaakt op de internetwerk-markt. De zogeheten Dispatch-1 software van Astea is geïnstalleerd in het hoofdkantoor van Bay Networks in Santa Clara (Californië), en in locaties in Billerica (Massachusetts), Japan, Australië en Frankrijk. Het bedrijf gebruikt de software om het reparatie- en serviceproces te bewaken en te besturen en om de voorraad op peil te houden. Zo zet Bay Networks Dispatch-1 in om aanvragen voor reserve-onderdelen te registreren, de levering te controleren, gebruikte produkten voor reparatie in te nemen en gerepareerde produkten te retourneren naar de distributiecentra.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 1996-06-27T00:00:00.000Z Redactie Computable
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.