Managed hosting door True

Garantie kan uitbesteed aan ICL Sorbus

ICL Sorbus lanceert een nieuwe vorm van serviceverlening op consumenten-PC's. Het bedrijf biedt aan de garantie-afhandeling van zulke PC's op zich te nemen; leveranciers hoeven dat dan niet meer zelf te regelen.

Bij problemen belt de consument rechtstreeks met de helpdesk van ICL, die het mankement telefonisch tracht op te lossen. Lukt dat niet, dan kan de PC naar een dichtbijgelegen depot worden gebracht. ICL garandeert een reparatietijd van maximaal vijf werkdagen.
Het nieuwe garantiesysteem is merkonafhankelijk en kan door dealers en leveranciers worden gebruikt. Bedrijven kunnen hun garantie-afwikkeling rond PC-privé projecten uitbesteden. Philips Lighting heeft dit onlangs gedaan. Dit bedrijf heeft in een PC-privé project voor Fujitsu-PC's gekozen en de garantie-afhandeling ondergebracht bij ICL Sorbus.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 1996-07-16T00:00:00.000Z Redactie Computable
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.