Managed hosting door True

Forse groei in 'call centra'

 

De komende vijf jaar zal het aantal telefonische service-centra enorm toenemen. Dit stelt het Engelse onderzoeksbureau Datamonitor in het rapport 'Call Centres in Europa 1996-2000, Vertical Market Opportunities.

Momenteel werkt 1 op de 250 Europese arbeiders in een 'call centre'. Over vijf jaar zal dat er 1 op de 100 zijn, hetgeen neerkomt op 1 procent van het totaal aantal werknemers. Groot-Brittannië heeft met 45 procent het grootste marktaandeel, op ruime afstand gevolgd door Duitsland en Frankrijk. In de Benelux voert Nederland de boventoon.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/201233). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


 

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.