Managed hosting door True

British Telecom opent vijfde klantencentrum

BT heeft zijn vijfde Global Customer Service Centre (Gcsc) in Amsterdam ondergebracht. De werkzaamheden van zo'n servicecenter zijn gericht op klanten die gebruikmaken van het Concert-netwerk van British Telecom.

Het Amsterdamse servicecentrum biedt klanten een helpdesk-service op spraak- en datacommunicatie. Op dit moment wordt assistentie verleend aan circa twintig multinationale bedrijven.
BT onderstreept met de opening van dit nieuwe klantencentrum het belang van de spilfunctie van Nederland in telecommunicatie binnen Europa. De keuze voor Amsterdam betekent werkgelegenheid voor ruim veertig medewerkers.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 1996-01-15T00:00:00.000Z Redactie Computable
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.