Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Compaq bekent problemen klantenservice

05 april 1998 - 22:00ActueelInnovatie & Transformatie
Redactie Computable
Redactie Computable

Compaq Computer geeft bij monde van Paul Gardner, directeur klantenservice, toe dat het nog steeds problemen heeft met de ondersteuning van zijn gebruikers. Dit ondanks de recente investering van tien miljoen dollar in een Europees callcentrum in Dublin.

Volgens Gardner zijn de huidige problemen ontstaan doordat sommige wederverkopers geen klantenservice willen bieden en doordat consumenten hun recht op ondersteuning niet altijd goed begrijpen. "Generalisatie is gevaarlijk, maar ik kan onze wederverkopers in twee categorieën plaatsen", zegt Gardner. "Sommige willen actief meedoen aan de ondersteuning van de klant, omdat het een differentiatie- of een winstfactor is. Of gewoon omdat zij klanten willen vasthouden. Andere willen helemaal geen ondersteuningsdiensten bieden. Met die wederverkopers praten we nu. We proberen om een uitweg te vinden die klanten garandeert dat ze niet in de steek worden gelaten."
Bij technische problemen moet de klant uiteindelijk bij zijn leverancier terecht kunnen. Dit blijkt in de praktijk echter lang niet altijd het geval te zijn. Gardner bekent dat zijn bedrijf nog steeds moeite heeft om alle klachten af te handelen, ondanks het feit dat het centrum in Dublin gespecialiseerde teams heeft voor verschillende marktsectoren. Wel wijst hij er op dat de klantenservice van concurrenten Dell en Gateway ook niet vlekkeloos verloopt.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondOverheid

    Software is gevechtskracht

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Groningse doorbraak bij 3d-printtechniek voor robotjes

    AchtergrondInnovatie & Transformatie

    Tech aan het front

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Navo-sg Mark Rutte ziet innovatie op slagveld enorm versnellen

    AchtergrondData & AI

    Ai-bedrijf Braincreators stelt de mens weer centraal in nieuwe koers

    ActueelSoftware & Development

    Europese tech hongert naar Navo-orders

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs