Interview-NSS koopt zich los van KPN

KPN heeft zijn belang in Interview-NSS verkocht aan een groep aandeelhouders, bestaand uit de huidige directie, enkele personeelsleden en oud-SNT-ceo Tobias Walraven. Begin deze maand begon KPN te snijden in het vorig jaar opgeslokte callcenterbedrijf SNT.

Onderzoeksbedrijf Interview-NSS is sinds begin 2002 een volledige dochter van SNT. KPN meldt nu dat de verzelfstandiging van Interview-NSS een logisch vervolg is op het sindsdien geboekte succes, ondanks een krimpende markt. Interview-NSS doet onder meer onderzoek naar merken (branding), media en relatiebeheer. Het heeft daarvoor ook een Europees centrum waar het data verzamelt. De NS is één van de klanten.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2005-06-09T11:44:00.000Z Jasper Bakker
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.