Ronald Ederveen, commercieel directeur van Scholten Awater, zegt gemerkt te hebben dat 'de combinatie tussen de trots van Nijmegen en Scholten Awater zeer goed werkt.' Hij noemt drie aspecten waaruit dit naar voren komt. Het sponsorschap vergroot door de mediawaarde de landelijke naamsbekendheid en verbetert het imago van de hardwaredienstverlener in Nederland. Volgens Ederveen is dit meetbaar via cijfers die beschikbaar komen vanuit de Eredivisie.
Verder is er uit een tevredenheidsonderzoek naar voren gekomen dat de medewerkers trots zijn op de combinatie Scholten Awater/N.E.C.. Het derde aspect is de benutting van het 'business netwerk N.E.C.' waarbij (nieuwe) klanten en relaties worden uitgenodigd een thuiswedstrijd in stadion de Goffert bij te wonen in de business lounge. 'Dat heeft al extra omzet opgeleverd', aldus Ederveen.
Scholten Awater maakt al sinds 1993 deel uit van het Nijmeegse bedrijfsleven. Het bedrijf, waar ruim tweehonderd mensen werken, heeft zijn hoofdkantoor en distributiecentrum in de Keizer Karel-stad.
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: