Scholten Awater prijkt sinds augustus 2012 op het shirt van N.E.C. en heeft in deze periode de sportieve ups-and-downs van de club van dichtbij meegemaakt. Van degradatie uit de eredivisie tot aan het kampioenschap in de Jupiler League en natuurlijk de succesvolle rentree dit seizoen. Na vier jaar intensief samenwerken maakt Scholten Awater nu echter ruimte voor een nieuwe hoofdsponsor.
Bart van Ingen, algemeen directeur van N.E.C.: 'Scholten Awater is voor ons altijd een voorbeeldpartner geweest. Een Nijmeegse organisatie die de club in goede en slechte tijden is blijven steunen. De samenwerking gaat veel verder dan alleen shirtreclame. We hebben van het begin af aan gewerkt met concrete verkoop- en marketingdoelstellingen en met een plan van aanpak.'
Volgens Van Ingen is het altijd een gezamenlijke onderneming geweest om zo waarde voor elkaar te creëren, niet alleen financieel, maar zeker ook maatschappelijk. Hij spreekt over het opzetten van een 'gezamenlijke business case waar de opvolgers van Scholten Awater ook veel plezier aan gaan beleven.'
Reacties
Ik neem toch aan dat N.E.C. hier goed ziek van is. Waar vind je in deze moeilijke tijden nou nog een voorbeeldhoofdsponsor?