Belgacom verkoopt dochter DAD aan Lost Boys

Dit artikel delen:

Lost Boys (LB Icon) heeft het Belgische Digital Age Design (DAD) overgenomen van Belgacom. Het bedrijf heeft 63 medewerkers op de loonlijst staan en een omzet van 7,2 miljoen euro. Volgens Lost Boys is de marktleider in digitale marketing en technologie in België.

DAD werd in 1995 door Benoit Lips opgericht. Het bedrijf wordt verkocht door Belgacom, dat met een belang van 85 procent grootaandeelhouder van DAD was. De overname door Lost Boys wordt in contanten en met aandelen betaald.

Voor Belgacom was DAD niet langer een kernactiviteit.  Als onderdeel van LB Icon heeft het een sterker en meer gericht platform om op landelijk en pan-Europees niveau te kunnen concurreren, aldus Lost Boys. Dit biedt meer kansen en mogelijkheden voor zowel bestaande als nieuwe DAD-klanten, alsook voor het management en de medewerkers van de onderneming.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2005-04-28T09:05:00.000Z Redactie Computable/Emerce
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.