Liferay koopt marketingsoftwarebedrijf Triblio

Dit artikel delen:
Deal handen schudden overname

Liferay, een Amerikaanse aanbieder van software voor online portalen, heeft een meerderheidsbelang genomen in Triblio. Dit eveneens Amerikaanse bedrijf biedt digitale marketingoplossingen. Klanten die het Digital Experience Platform (DXP) van Liferay gebruiken, krijgen nu ook de beschikking over functionaliteit voor op maat gemaakte content en andere marketinginformatie.

Triblio blijft onder eigen naam opereren en wordt geleid door mede-oprichter Andre Yee (afkomstig van Eloqua, leverancier van software voor marketing automation). Triblio verrijkt zijn software met kunstmatige intelligentie zodat marketinguitingen online gepersonaliseerd en geanalyseerd kunnen worden.

In Nederland is Liferay met zijn opensourceplatform DXP actief vanuit Leiden. Klanten zijn onder meer het Kadaster, de FNV, de IND en het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2018-12-20T11:13:00.000Z Rik Sanders
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.