CM.com zwaait af als hoofdsponsor NAC

CM.com hoofdsponsor van NAC

Communicatie- en betaalplatform CM.com is na vier jaar hoofdsponsor af bij betaaldvoetbalclub NAC uit Breda. De plaats van het Bredase bedrijf wordt vanaf het seizoen 2019/2020 overgenomen door OK tankstation. CM.com blijft wel partner van de Parel van het Zuiden.

Met de naam van de service 'CM Payments' debuteerde CM.com in 2015 op het geel/zwarte-shirt van NAC. In de vier jaar dat het bedrijf op de borst pronkte, werden buiten het veld ook nog een aantal projecten opgezet: van apps tot maatschappelijke projecten, van hulp bij incasso's tot een geheel nieuw ticketingsysteem.

CM.com bood NAC expertise om de (betaal)dienstverlening aan supporters te verbeteren. Die samenwerking blijft de komende jaren wel bestaan.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-06-19T14:58:00.000Z Rik Sanders
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.