Postbank doet proef op met skypen in callcenter

Eén van de populairste applicaties voor internetbellen Skype is bezig met een stevige opmars in het bedrijfsleven. De Postbank gaat als een van de eerste Nederlandse banken een proef uitvoeren met Skype

De bank heeft op zijn site een 'Skype'-button aangebracht, waardoor mensen gratis contact op kunnen nemen met de klantenservice van de Postbank. De Skype-gesprekken zijn in het callcenter van de Postbank niet te onderscheiden van gewone telefoongesprekken. De bank verwacht dat voornamelijk jongeren en studenten op deze manier contact zullen zoeken, omdat zij nu al voor een groot deel communiceren via internet. De Postbank gaat het gebruik van Skype drie weken uitproberen. Daarna volgt een evaluatie.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Reacties

Je moet wel even zoeken. Het is alleen te vinden onder het tabblad 'Jongeren'.
Jammer, want volgens mij zijn er al heel wat 'ouderen' die ook Skype gebruiken.
Maar verder: goed zo, Postbank!

een heel goed idee ook voor ouderen ik ben 80 en skype er lustig op los

Zo voorzichtig terwijl de halve wereld al aan het skypen is... het lijkt wel of ze wat te verliezen hebben. Wat is dat toch met vele Nederlandse bedrijven? Alsof ze een revolutie ontketenen door gebruik te maken van technieken die al lang door Jan en alleman worden gebruikt. Een beetje meer lef en inzicht zou toch wel mogen als het gaat om vernieuwing. Geen wonder dat we mijlen achterlopen op deze manier, dus Postbank ga er vol in en doe niet zo kneuterig Hollands.

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2006-02-23T13:23:00.000Z Sytse van der Schaaf
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.