Managed hosting door True

Vodafone Nederland krijgt nieuwe directeur

 

Jens Schulte-Bockum vervangt Guy Laurence per 1 december 2008 als algemeen directeur bij Vodafone Nederland. De afgelopen drie jaar gaf hij leiding aan het wereldwijde bedrijfsonderdeel dat zich bezighoudt met de inkoop van mobiele telefoons.

Vanaf december 2008 heeft telecombedrijf Vodafone Nederland een andere algemeen directeur. De Duitser Jens Schulte-Bockum vervangt Guy Laurence, die leiding gaat geven aan de Britse tak van Vodafone.

Schulte-Bockum werkt sinds november 2003 bij de internationale Vodafone-groep. De laatste drie jaar geeft hij leiding aan het wereldwijde bedrijfsonderdeel dat zich bezighoudt met de inkoop van mobiele telefoons. Het onderdeel is verantwoordelijk voor de toestel- en dienstenportefeuille, het contractbeheer voor de leveranciers en gebruikerservaringen. Jaarlijks koopt Vodafone wereldwijd meer dan zestig miljoen mobieltjes in. Voordat Schulte-Bockum bij de telecomreus in dienst kwam, werkte hij tien jaar bij managementconsultancybedrijf McKinsey in de VS en Duitsland.

De huidige algemeen directeur, Guy Laurence, stond drie jaar aan het roer van Vodafone Nederland en vertrekt per 1 december naar de Britse tak.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/2742907). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over



Lees ook


 

Reacties

Misschien dat er op directieniveau iets gedaan kan worden aan de belabberde klantenservice.

Goh, wat zou de verhuizing van Maastricht naar A'dam toch wel niet gekost hebben...

En de klantenservice beter? Vodafone heeft pas aangekondigd op de klantenservice te gaan bezuinigen!
http://tweakers.net/nieuws/66138/vodafone-bezuinigt-op-klantenservice-en-schrapt-banen.html
Dus dat zal echt niet beter worden...

Ik ben er helaas ook achter gekomen dat de klantenservice van vodafone erg slecht te noemen is.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd als je een order online geplaatst hebt is het erg slecht met de service gesteld. Je kan niemand maar dan ook niemand bereiken.

We proberen met het hele bedrijf (>10 mobiele aansluitingen) al 3 maanden klant te worden bij Vodafone. Wat een incompetente club is dat! En dan werken ze ook nog samen met Onlinepakketdienst. Die zijn ronduit onbeschoft. Heb nu al spijt van onze keuze voor Vodafone...

Vacatures

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×