Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Bergman Clinics investeert in klantcontact

Botox
29 juni 2012 - 07:44ActueelCloud & InfrastructuurFrontline SystemsInteractive Intelligence
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Founder | Content Director

Bergman Clinics, een keten van klinieken voor medisch specialistische zorg, heeft gekozen voor de bedrijfstelefonie en contact center oplossing Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence. Deze op software gebaseerde telecommunicatie oplossing wordt geleverd en geïnstalleerd door Frontline Systems.

Bergman Clinics is de afgelopen jaren gegroeid tot zestien vestigingen door het hele land. Gevolg is dat het aantal binnenkomende telefoongesprekken in twee jaar tijd is toegenomen van vierhonderd naar duizend per dag. Nico Klay, coo van Bergman Clinics: 'Wij hebben niet alleen voor deze oplossing gekozen om het groot aantal telefoongesprekken te kunnen afhandelen en onze telefonische bereikbaarheid te verbeteren. Ons contact center kan hiermee ook e-mail eenvoudig in dezelfde toepassing afhandelen.'

Efficiënter samenwerken

Zowel het contact center als ook alle medewerkers op de zestien locaties gaan gebruikmaken van het CIC. Iedere medewerker krijgt naast een persoonlijk telefoonnummer ook de beschikking over een Interaction Client met presence management-functionaliteit. Hiermee wordt transparantie tussen de vestigingen bereikt. Klay: 'Met CIC optimaliseren wij niet alleen ons contact met cliënten, wij kunnen ook onderling efficiënter gaan samenwerken en communiceren. Ongeacht op welke locatie een collega aan het werk is, hij of zij heeft altijd inzicht in de aanwezigheid en bereikbaarheid van iedere collega. Bovendien is iedereen te bereiken op een persoonlijk telefoonnummer, niet gekoppeld aan een werkplek.'

Het uiteindelijke doel is om de tevredenheid van de cliënten te behouden en te verhogen. Het contact center wordt daarom ook uitgerust met een module voor het automatisch verzorgen van klanttevredenheidsonderzoeken en met Interaction Recorder ten behoeve van kwaliteitsmonitoring. De eerste projectbesprekingen hebben reeds plaatsgevonden, de implementatie van het nieuwe contactcenterplatform zal naar verwachting direct na de zomer zijn afgerond.

Meer over

SoftwarebeheerTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Servers onder de loep – Een nieuw tijdperk

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Computable.nl

    Virtualisatie heruitgevonden met VM’s en Containers

    15 redenen om bestaande virtuele machines te behouden en ruimte te creëren voor vernieuwing

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    Open Webconcept levert AI-oplossing vo...

    Hoe bescherm je persoonsgegevens in documenten die je als overheid wil delen of hergebruiken? Het project ‘Anonimiseren met LLM’ –...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Philipp Strasmann Cybersecurity
    Security & Awareness

    De onvermijdelijke verschuiving naar preëmptieve cyberbeveiliging

    TPU
    Data & AI

    Kort: Google en Anthropic in tpu-deal van vele miljarden, Clippy is Back! (en meer)

    Cloud & Infrastructuur

    Personeelskosten en cloudgebruik drijven ict-kosten gemeenten op

    OpenAI atlas
    Data & AI

    Hello Atlas, bye bye Chrome?

    Cloud & Infrastructuur

    Chipconflict tussen Nederland en China legt VW-fabrieken lam

    Cloud & Infrastructuur

    Checklist overstappen naar Europese cloudomgeving

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs