Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Bergman Clinics investeert in klantcontact

Botox
29 juni 2012 - 07:44ActueelCloud & InfrastructuurFrontline SystemsInteractive Intelligence
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Founder | Content Director

Bergman Clinics, een keten van klinieken voor medisch specialistische zorg, heeft gekozen voor de bedrijfstelefonie en contact center oplossing Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence. Deze op software gebaseerde telecommunicatie oplossing wordt geleverd en geïnstalleerd door Frontline Systems.

Bergman Clinics is de afgelopen jaren gegroeid tot zestien vestigingen door het hele land. Gevolg is dat het aantal binnenkomende telefoongesprekken in twee jaar tijd is toegenomen van vierhonderd naar duizend per dag. Nico Klay, coo van Bergman Clinics: 'Wij hebben niet alleen voor deze oplossing gekozen om het groot aantal telefoongesprekken te kunnen afhandelen en onze telefonische bereikbaarheid te verbeteren. Ons contact center kan hiermee ook e-mail eenvoudig in dezelfde toepassing afhandelen.'

Efficiënter samenwerken

Zowel het contact center als ook alle medewerkers op de zestien locaties gaan gebruikmaken van het CIC. Iedere medewerker krijgt naast een persoonlijk telefoonnummer ook de beschikking over een Interaction Client met presence management-functionaliteit. Hiermee wordt transparantie tussen de vestigingen bereikt. Klay: 'Met CIC optimaliseren wij niet alleen ons contact met cliënten, wij kunnen ook onderling efficiënter gaan samenwerken en communiceren. Ongeacht op welke locatie een collega aan het werk is, hij of zij heeft altijd inzicht in de aanwezigheid en bereikbaarheid van iedere collega. Bovendien is iedereen te bereiken op een persoonlijk telefoonnummer, niet gekoppeld aan een werkplek.'

Het uiteindelijke doel is om de tevredenheid van de cliënten te behouden en te verhogen. Het contact center wordt daarom ook uitgerust met een module voor het automatisch verzorgen van klanttevredenheidsonderzoeken en met Interaction Recorder ten behoeve van kwaliteitsmonitoring. De eerste projectbesprekingen hebben reeds plaatsgevonden, de implementatie van het nieuwe contactcenterplatform zal naar verwachting direct na de zomer zijn afgerond.

Meer over

SoftwarebeheerTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Teamvalue

    Partnerartikel
    Cloud & Infrastructuur

    20% besparen op je Azure-kosten en een...

    Azure biedt organisaties schaalbaarheid, flexibiliteit en toegang tot een breed scala aan diensten. Toch zien veel organisaties hun kosten ongemerkt...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Software & Development

    Value8 wil totale controle over Ctac

    soevereine cloud
    Cloud & Infrastructuur

    Hoe soeverein moet de NDS zijn?

    Security & Awareness

    Twee dagen volle bak met prominente ot-rol

    Cloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    Luchtfoto van het datacenter-complex van Microsoft in Middenmeer.
    Data & AI

    Microsoft breidt datacenter in Wieringermeer fors uit

    Data & AI

    Amsterdams-Russische Nebius ‘hofleverancier’ van Microsoft

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs