Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
KPN-winkel

KPN biedt zakelijke klant nieuw serviceconcept

09 september 2013 - 12:59ActueelCloud & InfrastructuurKPN
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Chief Digital Content

KPN introduceert een nieuw serviceconcept voor de zakelijke markt genaamd Q. Q staat voor de persoonlijke hulp van de technische experts van KPN die speciaal gericht is op de ondernemer. Q biedt technische experts voor hulp bij reparatie, installatie, storingen en gebruik. Q helpt online, telefonisch, in de KPN XL-winkel of bij de ondernemer op de zaak en richt zich op de gehele zakelijke markt; van kleine zelfstandige tot en met de grootzakelijke klant.

Zo kan de ondernemer op www.kpn.com/Q een online wegwijzer vinden die aangeeft met welk probleem de klant waar terecht kan. Ook zijn hier antwoorden op veel gestelde vragen te vinden en tips om problemen op te lossen. Q is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar voor elke technische vraag.

Ook in de KPN XL-winkels staan Q-experts klaar. Zij kunnen de zakelijke klant bijvoorbeeld helpen met de reparatie van een mobiele telefoon en met hard- en software of netwerkproblemen. Een ict-specialist van Q kan vaak op afstand de problemen oplossen. Lukt dit niet, dan komt er een Q-monteur langs op basis van ‘no cure no pay’.

KPN één

Q wordt onderdeel van het KPN één-concept, waarbij eenvoud voor de klant centraal staat. KPN één is een geïntegreerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internetdiensten. De basis van KPN één is altijd een telefooncentrale in de cloud. Het biedt de zakelijke klant de mogelijkheid om de verantwoordelijkheid voor zijn totale communicatie- en ict-systemen bij KPN onder te brengen. Dit biedt de ondernemer inzicht, overzicht en eenvoud. Met KPN één krijgt de ondernemer onder meer één aanspreekpunt, één contract, één helpdesk, één factuur en één online beheerportal. De klant betaalt per gebruiker en KPN één biedt bovendien de mogelijkheid om flexibel gebruikers te kunnen aan- of afmelden.

Meer over

DienstenTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    Well-Architected: slim bouwen en beheren in de cloud

    Een paper met concrete handvatten om cloud-architectuur naar een hoger niveau te tillen.

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Omzet KPN daalt door zakelijke markt en EU-roaming

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    KPN versnelt kostenbesparing zakelijke tak

    Steven van Schilfgaarde opent KPN-delivery Center in India
    ActueelCarrière

    KPN benoemt IT Solutions-baas tot interim CFO

    ActueelCloud & Infrastructuur

    KPN opent eerste datacenter in Rotterdam

    4 reacties op “KPN biedt zakelijke klant nieuw serviceconcept”

    1. Maarten Oberman schreef:
      9 september 2013 om 13:58

      Ik wil niet flauw doen, maar het geheel is zo oppervlakkig en weinig zeggends en al helemaal niet vernieuwends, dat de Q-koorts wel zal toeslaan op dit “concept”.

      Login om te reageren
    2. Reza Sarshar schreef:
      9 september 2013 om 14:00

      De interne fragmentatie van afdelingen die verantwoordelijk zijn voor het aanbieden en verrichten van diensten heb ik persoonlijk nooit als optimale dienstverlening meegemaakt.

      Misschien hebben ze veel muren tussen die afdelingen weggehaald, meer transprantie gecreerd maar wat heb je er aan als de oude muren vervangen zijn door nieuwe glazen muren! Transparantie is er wel maar het geluid komt er toch niet door!

      Login om te reageren
    3. Maarten Oberman schreef:
      9 september 2013 om 14:41

      @Reza

      voeg daar nog even bij dat de CFO na een jaar ook weer vertrekt…, en dat onder de huidige omstandigheden, bod op de aandelen en de fuz daaromheen…..

      Login om te reageren
    4. Rik schreef:
      9 september 2013 om 17:57

      “waarbij eenvoud voor de klant centraal staat”
      Oef, dergelijke ronkende marketingteksten zijn inderdaad dermate oppervlakkig dat het mij moeite kost om ze te lezen zonder jeuk te krijgen… Als klant wil ik helemaal geen marketingfoefje. Ik wil persoonlijke aandacht, en laat dat nu net ontbreken in de definitie van de mexicaanse Q.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs