CM.com lijft RobinHQ in voor klantenservice-software

Dit artikel delen:
Klantenservice

Het Nederlandse CM.com, dat ook een kantoor in Brussel heeft, neemt RobinHQ.com over. Dit Nederlandse bedrijf is leverancier van software voor klantcontactcentra van e-commerce bedrijven. Haar Robin Program helpt teams hun serviceniveaus te verbeteren, efficiënter te werken en meer te verkopen.

CM.com, dat in februari van dit jaar naar de beurs ging, ziet in de software van de saas-leverancier een mooie aanvulling op haar eigen mobile service cloudoplossing voor klant-contactcentra. Jeroen van Glabbeek, ceo van CM.com, zei eerder dit jaar al op overnamepad te zijn. De oprichters van RobinHQ.com blijven aan boord. Ze worden behalve in contanten ook in aandelen betaald wat hun betrokkenheid waarborgt. CM.com gaat daarvoor 1,5 miljoen euro aan nieuwe aandelen uitgeven. 

Patrick Speijers, ceo van RobinHQ.com, verwacht in het grotere geheel van CM.com zijn internationale groeiambities beter te kunnen waarmaken. Zijn bedrijf, waar zo'n twintig mensen werken, behaalde vorig jaar 2 miljoen euro omzet. 


x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2020-10-13T14:46:00.000Z Alfred Monterie
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.