KPN lanceert nieuw mobiel, no-nonsense merk

Dit artikel delen:

KPN lanceert vandaag een nieuw mobiel merk met een no-nonsense concept. Simyo is voor mensen die tegen een laag tarief willen bellen en sms-en zonder betaalde extra's.

Met Simyo geeft KPN verdere invulling aan zijn multibrand-strategie. Met Hi richt de telecomfabrikant zich op jongeren. Het KPN-merk is voor de zakelijke gebruiker. “Bijna iedereen in Nederland heeft ondertussen een mobiele telefoon. Het tijdperk van een ‘one size fits all’ aanpak is definitief voorbij”, zegt commercieel directeur Marco Visser.

KPN komt ook met een nieuw initiatief voor multinationals om de kosten van mobiele communicatie terug te dringen door met één partij zaken te doen. Sympac is eindverantwoordelijke en zorgt voor één contract, één verantwoordelijke en één nota.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2005-09-26T13:40:00.000Z Rian van Heur
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.