SLTN zet SRK Rechtsbijstand in de cloud

Cloud

Stichting SRK Rechtsbijstand (SRK) heeft een uitbestedingscontract met SLTN gesloten. De automatiseerder neemt het ict-beheer over en zet de omgeving over naar de publieke cloud. Daarbij gaat het om Microsoft Azure in combinatie met de zogeheten SLTN workspace-cloudinrichting. Ook vervangt de automatiseerder het huidige netwerk door een cloudgebaseerd netwerk.

SRK is een aanbieder van juridische diensten in Nederland en doet dat voor de klanten van zes verzekeraars en het assurantie-intermediair. In 2015 startte de stichting een sourcings-strategie omdat het te veel tijd kwijt was aan het regelen van ict-zaken. De stichting wil zich volledig kunnen richten op zijn kerntaak: het verlenen van rechtshulp.

SRK zocht naar een leverancier met dienstverlening voor de werkplekken en kantoorautomatisering en de ict-Infrastructuur. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in een cloudcontract met SLTN. Het selectieproces is begeleid door Verdonk, Klooster & Associates.   

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2018-09-05T11:55:00.000Z Rik Sanders
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.