Centric blijft betaalsystemen voor NS beheren

Dit artikel delen:

Stationhuiskamer in Goes.

Centric behoudt het contract voor het beheer en onderhoud van de betaalsystemen bij de Nederlandse Spoorwegen (NS) na het winnen van een Europese aanbesteding voor 'It field services'. Het gaat hierbij om de betaalsystemen van ongeveer driehonderd locaties van NS, zoals winkels en fietsfaciliteiten.

Het nieuwe contract heeft een looptijd van 48 maanden, met een optie om het twee keer met twee jaar te verlengen. De geraamde waarde bedraagt een slordige twee miljoen euro.

Centric beheert de geïnstalleerde betaalsystemen met zijn pakket Managed Services for Retail. Met dit dienstenaanbod biedt het ict-bedrijf een landelijke dekking, wat voor NS een belangrijke voorwaarde was in de aanbesteding. Het kiezen voor een leverancier past in deze coronatijd ook nog eens bij het beleid van het spoorbedrijf om het aantal partners dat de stations bezoekt, beperkt te houden.  

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden
Vacatures bij NS

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2020-09-17T11:04:00.000Z Rik Sanders
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.