Gomocha neemt Nederlands FieldAssist over

samenwerking

Gomocha neemt alle klanten over van Aiming Field Service, het voormalige FieldAssist, uit het Limburgse Stamproy. De Nederlands-Amerikaanse leverancier van field management software krijgt hierdoor toegang tot bredere markten in de maakindustrie, koeling, bouw en vacuümtechniek.

FieldAssist werd een paar jaar geleden door Interman Engineering uit Etten-Leur overgenomen van Moonen Group of Companies. De komende twee maanden gaat FieldAssist op in het grotere Gomocha. Gomocha, een samentrekking van Go Mobile en Change, is 33 jaar geleden opgericht door Martin Knook.

Zijn platform voor de ondersteuning van mobiele onderhoudsmonteurs, FMP360, bezorgde hem bij Gartner de status van 'innovation vendor'. In Nederland heeft Gomocha klanten als Canon Business Center, Strukton, Frimex, Stulz, Rendo Netwerken, Geveke, Wilchem, Central Point en Jaski. De FP30 App is geschikt voor verschillende soorten activiteiten van buitendiensten zoals installatie, reparatie, routine-onderhoud, inspectie en revisie. 

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2020-05-12T15:29:00.000Z Alfred Monterie
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.