Nemesys beheert en onderhoudt telefonieplatform COA

Dit artikel delen:
cloud telefonie

Systeemintegrator Nemesys ICT heeft de Europese openbare aanbesteding ‘Onderhoud Telefooncentrale’ voor het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) gewonnen. Hiermee gaat het bedrijf voor minimaal twee jaar het beheer en onderhoud uitvoeren aan het Alcatel-Lucent Enterprise telefonieplatform van het COA. Ook gaat Nemesys een deel van de traditionele telefoonomgeving migreren naar de unified communications-oplossing Skype for Business.

Momenteel telt het COA ruim honderd locaties die gebruikmaken van een centraal Alcatel-Lucent Enterprise telefonieplatform dat is opgesteld in een datacenter. In totaal zijn op de COA-locaties circa 4500 toestellen en circa tweehonderd analoge aansluitingen actief. Naast het beheer en onderhoud van het huidige platform gaat Nemyses ICT met het COA een traject in waarbij de traditionele telefonieomgeving (deels) wordt gemigreerd naar een unified communications oplossing met Skype for Business.

Nemesys ICT levert producten en diensten op het gebied van vaste telefonie, mobiele telefonie en ict. Het bedrijf valt onder de Nemesys Groep, waar ook HostedXL, NextStep24, DGDO – De Gezonde Digitale Organisatie, Hosted Energie Consulting en Telecombinatie Hoeksche Waard onder vallen. Het bedrijf is gevestigd in Oud-Beijerland.

COA staat voor Centraal Orgaan opvang Asielzoekers. Zij zijn verantwoordelijk voor de opvang van asielzoekers en begeleiden hen naar een toekomst in Nederland of het land van herkomst.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2018-03-19T11:43:00.000Z Christel Dieleman
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.