Rijkswaterstaat gunt ict-servicedesk weer aan Fujitsu

Deal handen schudden overname

Fujitsu gaat ook de komende jaren de ict-servicedesk van Rijkswaterstaat verzorgen. Het nieuwe contract, binnengehaald na een aanbesteding, heeft een looptijd van drie jaar en kan daarna drie keer met een jaar worden verlengd. De geraamde waarde is ruim vijftien miljoen euro.

Fujitsu verzorgde de laatste vier jaar al de eerste- en tweedelijnsondersteuning op het gebied van de kantoorautomatisering. De komende drie jaar gaat het ict-bedrijf zo'n negenduizend in- en externe medewerkers op hun werkplek ondersteunen. Fujitsu is ook verantwoordelijk voor het verzorgen van de ict-dienstverlening op locatie en het beheer van de hardwarevoorraden.

Fujitsu zegt in de inschrijving te hebben aangetoond toegevoegde waarde te bieden op het gebied van social return en duurzaamheid.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-06-26T11:08:00.000Z Rik Sanders


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.