Volgens Armin Tangelder, teamleider Servicedesk & Support van Saxion', beoogt de hogeschool een dienstverlening die volledig aansluit bij de employee journey. Hierbij wordt automatisch alle bij een functie behorende werkplekapparatuur ingericht en ter beschikking gesteld en de medewerker wordt optimaal ondersteund in zijn of haar behoefte. Die dienstverlening moet groeien van het zogenoemde plateau 1 - fulfilment - via plateau 2 - deployment - naar uiteindelijk plateau 3: werkplek-as-a-service.'
Protinus IT heeft in de tender aangetoond dat zij dit project kunnen invullen en ondersteunen, aldus Tangelder. Daarbij zijn standaard eisen zoals continuïteit van dienstverlening, een goede prijs/kwaliteitsverhouding, beheersbaarheid en een optimale aansluiting van processen belangrijke onderdelen geweest binnen de aanbesteding.
Saxion is een hogeschool voor het hoger beroepsonderwijs (hbo) met 27.505 studenten, 2812 medewerkers, 126 opleidingen en onderwijs locaties in Apeldoorn, Deventer en Enschede.
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: