Jumbo maakt gebruik van het IAM-systeem One Identity, en zocht een partij die binnen 4 uur kon reageren op verzoeken en problemen. Dat is belangrijk, want zonder een goed werkend IAM-systeem kan het winkelpersoneel bijvoorbeeld niet in verschillende vestigingen werken. Om het hoge serviceniveau te garanderen verdiepte Capitar zich in de techniek en mogelijkheden van One Identity. Na diverse trainingen bezit Capitar een 4-koppig team dat Jumbo vanaf eind februari 24/7 ondersteunt. Hierdoor kan Capitar op een efficiënte en veilige wijze de vele identiteits- en toegangsgegevens van Jumbo’s werknemers overzien en beheren.
Peter Jurg, managing director bij Capitar: “We zijn zeer enthousiast dat we het IAM-systeem voor Jumbo mogen onderhouden en beheren. Capitar werkt al 25 jaar voor bedrijven die degelijk beheer, en snelle en goede service vereisen bij incidenten. Daarom zijn we er ook van overtuigd dat we de continuïteit kunnen bieden die voor Jumbo zo kritisch is. We kijken uit naar een intensieve en prettige samenwerking.”
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: