Beste redactie,
Bijgaand treft u een persbericht aan over een nieuw beschikbare integratie service voor gebruikers van Zoho en Xelion. Zij kunnen de productiviteit van customer services en sales operators nu aanzienlijk vergroten door de CRM/customer services software van Zoho te koppelen aan de telefonie van Xelion. Deze koppeling is zowel door Zoho gecertificeerd als door Xelion en wordt aangeboden in de marketplaces van zowel Zoho als van Xelion.
Het actveren van de koppeling vereist zero implementatie inspanning: uitsluitend is het aanmelden bij een webservice van gebruikers van de koppeling nodig, om deze te activeren.
Indien u vragen heeft, kunt u contact opnemen met ondergetekende via mail support@geefirm.com of telefoon 085 4837000 of met Xelion, mevrouw Suzanne van der Voet, per mail suzanne.van.der.voet@xelion.com of telefoon +31 152511413
Zoho gecertificeerde integratie van Zoho CRM met Xelion telefonie
Sinds kort kan je je Zoho CRM integreren met de VOIP telefonie oplossing van Xelion. Je kan dit zelf regelen vanuit de Zoho Marketplace of vanuit de Xelion Marketplace. Integratie van telefonie met CRM levert je direct veel op. Zo wordt de klant herkend aan de hand van het telefoonnummer, vindt automatisch call/logging plaats en kan je gemakkelijk vanaf je klantenkaart met één click de klant bellen. De online integratieservice is gemaakt door GeeFirm, Zoho partner, Google Cloud Partner en VOGSY Partner.