Managed hosting door True

Salesforce.com levert Radian6 Social Marketing Cloud

Dit artikel delen:

Online crm-leverancier Salesforce.com introduceert de Radian6 Social Marketing Cloud, die de social enterprise uitbreidt naar marketing door nieuwe features rond social monitoring, insights, engagement, workflow en websites.

Salesforce.com nam begin 2011 Radian over. Dat bedrijf levert software voor het analyseren van berichten op sociale netwerken. De overnamesom bedroeg 230 miljoen euro (326 miljoen dollar) in contanten en aandelen. Nu is de nieuwe Radian6 Social Marketing Cloud uitgebracht. De oplossong helpt volgens Salesforce.com de enorme hoeveelheid aan social media conversaties om te zetten in zinvolle betrokkenheid. Met deze Radian6 oplossing kunnen ondernemingen het social web monitoren om zo op een effectieve manier het gesprek aan te kunnen gaan met klanten en prospects.

Radian6 monitort conversaties op Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, blogs en online communities en biedt in real-time inzichten. Radian6 wordt onder andere gebruikt door GE, GEICO, PepsiCo, Pizza Hut en Southwest Airlines.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2011-12-30T09:31:00.000Z Witold Kepinski
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.