Het samenbrengen van digitale en live experiences
De veranderende eisen van de klant en de transformatie van bedrijven zorgen voor disruptie in elke branche. De Digital Summit zet deze uitdagingen in de schijnwerpers en geeft inzicht in hoe organisaties evolueren en relevant kunnen blijven in het digitale tijdperk. Onderwerpen zoals customer engagement, product return on investment, cloudmigratie, microservices en het opschalen van innovatie komen aan bod, in de vorm van dynamische keynotes, interactieve panels en expertpresentaties. Naast live streaming wordt meer dan 50 uur on-demand content beschikbaar gesteld aan deelnemers via een digitale bibliotheek.
Programma
De drie locaties hebben elk hun eigen programma met een specifiek thema:
• Singapore: “Delivering Great Experiences in Diverse Markets”
• München: “Bridging the Gaps in the Customer Journey”
• New York: “Machine Learning and the Power of Context”
Deelnemers kunnen zich inschrijven voor de streaming vanaf één locatie, maar kunnen ook een eigen programma opstellen op basis van hun interesses. Op deze manier maken zij gedurende de dag een digitale journey tussen New York, Singapore en München.
Aanmelden
De Digital Summit vindt plaats op 8 maart. Deelname is gratis en registreren kan via: https://events.sap.com/sap-hybris-digital-summit-2017/en/registration.aspx
Volg de Digital Summit via Twitter @SAPHybris en #SAPHybrisLive.
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: