Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

CAS genesisWorld x11 mag je niet missen

Dit artikel delen:

De nieuwe versie van de slimste CRM voor het midden- en kleinbedrijf is er. Eenvoudige functies als de mobiele Picasso-zoekmachine, de productcatalogus en de uitgebreide App Designer maken CAS genesisWorld x11 tot een echte must have.

Elk jaar rond de zomer verrast CAS Software de crm-markt met een nieuwe release van CAS genesisWorld. Dit keer is de eer aan CAS genesisWorld x11, met wederom een groot aantal nieuwe functionaliteiten. Nog flexibeler, nog intelligenter en nog beter in het bouwen en onderhouden van een duurzame en persoonlijke band met de klant.

Nieuwe functionaliteiten komen nu ook op tablet en mobiel volledig tot hun recht. Zoals de Picasso zoekmachine, die nu is voorzien van Artificial Intelligence, en de App Designer 3.0, met flexibele opties voor customizen van team planning. Maar ook surveys met ingebouwde multimedia content, gepersonaliseerde dashboards en schermen én de productcatalogus. Deze en vele andere upgrades staan in het teken van de filosofie van CAS: het boosten van de omzet van organisaties door gebruikers in staat te stellen snel en adequaat in te spelen op de wensen en behoeften van hun klanten.

“CAS genesisWorld, ons CRM-vlaggeschip en veelvoudig Award-winnaar, biedt bedrijven intelligente support om hun potentieel te ontsluiten en succesvolle klantervaringen te realiseren”, vertelde Martin Hubschneider, mede-oprichter en CEO van CAS Software, tijdens de introductie van de x11 versie. “Met nieuwe en nog meer geavanceerde functies is CAS genesisWorld het kloppend hart van onze visie rond Customer Centricity. Intelligente oplossingen zoals de Picasso zoekfunctie zorgen voor een eersteklas, betrouwbare klantervaring en versterkte klantentrouw, en verbeteren de kwaliteit van een gezonde klant-, partner- en team-relatie.”

Picasso met kunstmatige intelligentie

De nieuwe x11-versie is uitgerust met een aantal nieuwe smart assistants, ontwikkeld in de CAS Future Labs unit. Zo werkt de Picasso zoekmachine met algoritmen op basis van kunstmatige intelligentie. Daardoor is de zoekmachine zelflerend en in staat om relevante gebruikersinformatie, zoals taken, kansen, documenten en contacten, te highlighten. De Picasso is nu veel meer dan een zoekmachine: het bereidt komende afspraken voor, herkent op voorhand de klantbehoeften en speelt daar direct op in met relevante informatie en advies. Extra handig, omdat Picasso nu ook beschikbaar is als mobiel startsscherm op smartphones en tablets, dankzij de praktische MyDay-widget die gebruikers van CAS genesisWorld al kennen van de desktop. Hierdoor is het mogelijk om nog sneller en effectiever te handelen, en zowel online- als offline te werken, via de browser, de app of de desktop.

CAS genesisWorld op maat voor elke gebruiker

De nieuwste versie van de App Designer maakt het voor gebruikers nog eenvoudiger om CAS genesisWorld volledig op maat in te richten: zonder enige programmeerkennis kan elke gebruiker de gebruiksinterfaces naar eigen inzicht customizen. Het programma maakt gebruik van SmartDesign® technologie, in 2018 onderscheiden met de German Design Award. Daarbij zorgt een geavanceerde graphic user interface voor een consistente look and feel op elk device. Het zogeheten app-in-app concept zorgt voor flexibiliteit en biedt volop ruimte voor extensies. Zo kan de gebruiker lijsten, tabellen, rss-feeds en informatie van externe websites integreren.

Teamplanner nóg transparanter

Met de nieuwe teamplanner in de x11-versie kan de gebruiker enerzijds afspraken voor de sales- of service-afdeling centraal regelen. Daarbij wordt dan meteen rekening gehouden met de individuele werkdruk. Dat maakt het voor teamleden een stuk eenvoudiger om snel hun kalender te overzien.

Beter klantcontact on-site

De productcatalogus is nu ook mobiel in te zetten. Dat maakt het op locatie via een tablet contact hebben met de klant een stuk effectiever. Je kunt nu als gebruiker samen met je klant de productcatalogus bekijken en producten selecteren. Indien gewenst kan het sales support team het voorstel dan formaliseren terwijl de verkoper nog bij de klant is. Dat biedt meer transparantie en geeft de klant een beter inzicht. Zo kom je op ‘ooghoogte’ met je klant te staan.

Animatie voor surveys

Een van de centrale onderdelen in CAS genesisWorld is de Survey-module, die in de x11-versie nog veel meer relevante inzichten oplevert. Het is nu bijvoorbeeld mogelijk om web content zoals video’s en afbeeldingen op te nemen. Deze elementen kunnen ondersteunend werken bij demo’s, trainingen of het maken van strategische keuzes op basis van de survey-data. Het is immers bekend dat beeld een veel hogere response rate opleveren.

Goede zorg voor databescherming

Met de nieuwe Europese regelgeving rond databescherming GDPR (in Nederland vaak AVG genoemd) krijgen bedrijven in toenemende mate te maken met zorgvuldig handelen rondom het bewaren en gebruiken van klantgerelateerde data, en aspecten rond compliancy. De nieuwe x11-versie biedt ingebouwde ondersteuning voor processen rondom databescherming, zoals het vastleggen van toestemming van de gebruiker of, waar dat vereist is, het automatisch en volledig verwijderen van data.

En dat is niet alles ...

Hebben we dan alle nieuwtjes van CAS genesisWorld x11 genoemd? Nee, nog lang niet! Denk bijvoorbeeld aan de grafische procesindicator, die haarfijn de huidige status van een lead aangeeft. Of de mogelijkheid om als gebruiker je dashboard en je schermen te customizen. En dan zijn er nog mobiele innovaties, onder meer om uren en uitgaven eenvoudiger te registreren. Plus de nodige voordelen, zoals features om de communicatie tussen verschillende platformen te vereenvoudigen. Denk daarbij aan nieuwe telefoonfunctionaliteiten, zoals een interface met onder meer Skype for Business/Microsoft Teams, de sidebar in MS Outlook die klantinfo en mailcontacten registreert. Maar ook filterfuncties, de mogelijkheid om in de webomgeving klantenkaarten voor en tijdens het gesprek in te zien, en om distributielijsten en e-mail campagnes te maken, een verbeterde marketing automation en lead management, en het afstemmen van afspraken in de mobiele app.

Een korte summary van de noviteiten in CAS genesisWorld x11:

  • Picasso met kunstmatige intelligentie - de zoekmachine voorbij. Nu ook direct op de smartphone en tablet
  • Met de App Designer kan elke gebruiker nu eenvoudig zijn crm dashboard customizen
  • Nieuwe team planning vereenvoudigt het maken van afspraken binnen een team; daarbij is het voor de teamleden veel inzichtelijker
  • Productcatalogus nu ook mobiel en ter plekke bij de klant in te zetten
  • De Survey-module kan nu ook gebruikmaken van webcontent, zoals video’s en afbeeldingen
  • Ingericht voor het ondersteunen en afwikkelen van data in het kader van de AVG

Customer Centricity voor succesvolle ondernemingen

“We bieden ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf eersteklas oplossingen voor het beheer van hun klantrelaties in de zin van Customer Centricity, de bedrijfsfilosofie van succesvolle ondernemingen”, aldus CEO Martin Hubschneider. “Klantgerichte en op de toekomst gerichte ondernemingen stellen hun klanten en hun volledige zakelijke contacten centraal en stemmen daar alle processen op af.”

Partners bevestigen vraag naar CRM en xRM

Sinds 2008 begeleiden acht business partners in Nederland, België en Luxemburg meer dan 4.000 actieve gebruikers. “In alle branches merken wij een sterke vraag naar in de praktijk beproefde CAS-oplossingen die de effectieve verkoop van ondernemingen ondersteunen”, aldus CEO Martin Hubschneider. “Onze klanten overtuigen wij in het bijzonder met de mobiele oplossingen, de flexibiliteit, de verhouding tussen prijs en performance en de service ter plaatse.”

Partnernetwerk wordt verder uitgebouwd

Op weg naar het Europese marktleiderschap houdt CAS Software vast aan de bestaande ondernemingsstrategie en aan de uitbouw van het productassortiment. “We nodigen softwarebedrijven uit Nederland, Belgie en Luxemburg uit om partner van CAS te worden en te profiteren van een uniek ecosysteem”, aldus CEO Martin Hubschneider.

Over CAS Software AG

CAS Software AG is in 1986 opgericht door Martin Hubschneider en Ludwig Neer. Tegenwoordig is de onderneming met de missie “Passion for Customer Centricity” de Duitse CRM-marktleider voor het midden- en kleinbedrijf en pionier voor xRM, het universele relatiemanagement van de volgende generatie. Het productfolio omvat CRM-systemen, xRM-oplossingen en speciale brancheoplossingen waarmee ondernemingen en organisaties succesvolle en duurzame zakelijke relaties kunnen opbouwen, de ondernemingskennis beter kunnen benutten en de efficientie van hun medewerkers kunnen vergroten. Meer dan 400.000 gebruikers werken dagelijks met producten van CAS Software.

De CRM- en xRM-specialisten uit Karlsruhe zijn betrokken bij talrijke onderzoeksprojecten op nationaal en internationaal niveau. Voor zijn innovatieve productassortiment en zijn betrokkenheid bij het midden- en kleinbedrijf heeft de onderneming meerdere onderscheidingen en prijzen ontvangen, o.a. eindwinnaar bij TopJob als Werkgever van het Jaar, eindwinnaar bij Top100 als Innovator van het Jaar 2018 en winnaar van de German Design Award.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-09-17T13:06:49.000Z CAS Software AG
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.