Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Genesys introduceert Experience as a Service

Dit artikel delen:

Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, verandert de naam van het software-as-a-service aanbod van PureCloud naar Genesys Cloud. Deze verandering past bij de ontwikkeling van het bedrijf en markeert de lancering van ‘Experience as a Service powered by Genesys Cloud’ waarmee organisaties echte personalisatie kunnen realiseren op schaal. Genesys Cloud, een alles-in-een-oplossing en het leidende publieke cloud contact center platform ter wereld, helpt oganisaties betere ervaringen te leveren aan hun klanten en medewerkers.

“Met Genesys Cloud leveren we Experience as a Service om het makkelijker te maken voor oragnisaties om te bouwen aan het vertrouwen en de loyaliteit van klanten. Dit begint door hen te helpen hun klanten individueel te kennen, niet als profielen en segmenten, en ze met empathie door ieder contactmoment te leiden”, zegt Tony Bates, chief executive officer van Genesys. “Wanneer bedrijven onderscheidende ervaringen kunnen leveren, op maat voor iedere klant, dan bereiken ze het personalisatieniveau waar klanten vandaag de dag naar zoeken – en dat is wat we mogelijk maken met Genesys Cloud.”

 

De oplossing voor iedere organisatie

Alleen al afgelopen jaar selecteerden 500 nieuwe klanten wereldwijd Genesys Cloud, waaronder Banco Inter, Concord Servicing Corporation, eFinancial, Ethiopian Airlines, Medicard Philippines, Inc., Paycor, SITA en TechStyle. Genesys kondigde ook aan in 2019 meer dan 1000 deals te hebben gesloten met bestaande klanten en ze zo te helpen bij het verder moderniseren van de service die ze verlenen via Genesys Cloud. Toepassingen variëren in omvang van 20 tot 20.000 seats waarbij bijna 90% van de organisaties het binnen 90 dagen heeft geïmplementeerd.

"Als de snelst groeiende digitale bank in Brazilië hebben we gekozen voor Genesys Cloud omdat we een cloudgebaseerd omnichannel customer experience platform nodig hadden dat onze versnelde groeistrategie kon bijhouden,” zegt João Marcus dos Santos, customer care IT leader van Banco Inter. “Genesys Cloud maakt dat we één enkele oplossing gebruiken voor het contact met onze klanten op ieder kanaal en het zorgt voor de flexibiliteit die we nodig hebben voor de snelle veranderingen van ons bedrijf zodat we snel innovatieve en disruptieve oplossingen kunnen blijven toevoegen.”

 

Nieuwe prijsstelling geeft bedrijven de ultieme flexibiliteit

Om het nog eenvoudiger te maken voor organisaties om Genesys Cloud te adopteren komt het bedrijf met prijzen op basis van gebruik. Vanaf het eerste kwartaal 2020 hebben klanten de flexibiliteit om alleen te betalen voor het aantal uren dat ze willen en zoveel gebruikers toe te voegen als nodig is. Bovendien kunnen klanten hun abonnementsbundel aanpassen zoals het aantal uren verhogen of digitale kanalen en workforce management seats toevoegen. Dat geeft klanten ongekende flexibiliteit om hun abonnement precies passend te maken bij de ontwikkeling van de bedrijfsvoering.

“Met een verleden van bijna 30 jaar onpremise contact centeroplossingen leveren is Genesys succesvol overgestapt naar de cloud – een prestatie die veel leveranciers hebben geprobeerd maar waar weinigen in zijn geslaagd”, zegt Sheila McGee-Smith, president van McGee-Smith Analytics. “Genesys Cloud biedt bedrijven het beste van twee werelden: een van de krachtigste cloud platforms voor snelle innovatie en schaalbaarheid in de branche, gecombineerd met de kennis en expertise van een pionier in de industrie. Deze winnende combinatie maakt dat zelfs de meest complexe organisaties iedere klant een gedifferentieerde ervaring kunnen bieden, iedere keer weer.”

Het platform voor snelle innovatie Makkelijk en kosteneffectief op maat te maken is Genesys Cloud een innovatief ontwikkelingsplatform dat organisaties kunnen gebruiken om tegemoet te komen aan de unieke behoeften van hun klanten en branche. Met de robuuste set aan fucntionaliteit, open API’s en 100% microservices-gebaseerde architectuur is het platform gebouwd voor developers, door developers. In feite is alleen al afgelopen jaar 60% van 7 miljard maandelijkse API-gespekken op het platform afkomstig van klanten en partners. Daarnaast hebben organisaties nog meer kans om Genesys Cloud passend te maken door het gebruik van applicaties, integraties en diensten uit de Genesys AppFoundry, de snelst groeiende gespecialiseerde customer experience marktplaats in de branche.

Genesys heeft ook aangekondigd dat het alle nieuwe innovaties exclusief uitlevert via het Genesys Cloud-platform. Dit maakt het makkelijker voor iedere klant van Genesys, onpremise, cloud of hybride, nieuwe mogelijkheden te gaan gebruiken waaronder artificial intelligence, digitaal en predictive analytics, onafhankelijk van het Genesysproduct dat ze gebruiken.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2020-01-16T09:07:55.000Z Genesys
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.