Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Geld terug kerstgeschenken, bij Witte Kerst.

Fortune Factory is als e-commerce bedrijf met name actief in de markt van relatiegeschenken en promotionele producten. De voornaamste website is www.geluk.com Met diverse sites worden thematische geschenken in huis ontwikkeld en via internet verkocht. Denk aan geschenken voor pasen, de zomer en de winter. Met het domein www.kerstgeschenken.nl verwacht Fortune Factory aanspraak te kunnen maken op een deel van de 200 miljoen euro die jaarlijks wordt gespendeerd aan kerstpakketten. Om de nieuwe activiteit onder de aandacht te brengen krijgen alle Kerst-klanten dit jaar hun bestelling cadeau bij een Witte Kerst! "Succes verzekerd". Aldus Fortune Factory.

Vanaf oktober heeft Fortune Factory haar nieuwste webshop www.kerstgeschenken.nl  gelanceerd. Ter promotie van de website voert het bedrijf een even ludieke als unieke ‘’Kerst-Back’ actie. Met de actie  wordt ingespeeld op de symboliek en de  magie van een “Witte Kerst”. 

Witte Kerst Garantie

,,Bij een geheel of gedeeltelijke “Witte Kerst” nemen wij de kosten van de bestelling voor ons rekening’’, legt Erik Jan Gulden van Fortune Factory de actie uit. ,,Hiervoor ontvangen klanten een  Kerst-Back Garantie Cheque. Sneeuwt het tijdens de Kerst, wordt de waarde geactiveerd. We hebben de actie kunnen verzekeren, al klinkt dat nu heel dat eenvoudiger dan het bleek te wezen. Met alle klimaat veranderingen weet je het nooit. Hoe dan ook, het kan nog spannend worden.”

Cadeau- en Kerstgeschenken

Op kerstgeschenken vind je een gevarieerd aanbod aan bijzondere geschenken voor de feestdagen. De site is het afgelopen jaar ontwikkeld. Fortune Factory verwacht via de website een stevige entree te maken in de markt van kerstpakketten die nu met name wordt gedomineerd door de Makro met een marktaandeel van ruim 30%. ,,We moeten er een paar jaar voor uittrekken, maar een sterke domeinnaam als kerstgeschenken.nl helpt aanzienlijk mee."

Gebrek aan innovatie

,,De markt van kerstpakketten is weinig innovatief. Helaas zie ik maar weinig innovatie in het soort geschenken en marketing. De term kerstpakket, waarbij ik vooral de foodpakketten voor me zie, klinkt ook wat gedateerd. Er is zoveel meer! Kerstgeschenken.nl levert een compleet assortiment en we verzorgen ook de  personalisering en bezorging. We pakken de zaken vaak net iets anders aan. Goed voorbeeld is de “Witte Kerstactie.”

Let it snow, let it snow, let it snow…

Een Witte Kerst is bijzonder, maar ook weer geen unicum. De  KNMI spreekt van een Witte Kerst bij een sneeuwdek op beide Kerstdagen. De laatste Witte Kerst hadden we in 2009 en 2010. Gulden: ,,Om de actie nog sterker te maken keren we 50% uit voor iedere Kerstdag sneeuw. Beide dagen geeft dus recht op 100% “Kerst-Back”. 

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-10-18T11:25:00.000Z Fortune Factory bv
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.