Afgelopen maanden kwam Pegamento in de media vanwege het winnen van de Challenge Detective van RWC met hun Bridge Calamity Recognizer. Internationaal kwamen ze in de media vanwege het winnen van een Britse Corporate Excellence Award. Ze werden onderscheiden als ‘Provider van meest klantgerichte RPA-oplossingen’ door het Britse magazine Corporate Vision. Niet eerder won een Nederlands bedrijf deze prijs. Online marketeer Ike van der Voort vertelt over haar nieuwe functie: “Het is superuitdagend om de lastige materie waarin IT- en ICT-bedrijven zich bevinden begrijpelijk te maken voor de buitenwereld. Het is geweldig om onderdeel te zijn van een bedrijf dat hard werkt aan innovatie en hiervoor op allerlei manieren erkenning krijgt.”
Pegamento beschikt over veelzijdige talenten. Omdat die hemelsbreed kunnen worden ingezet, is het moeilijk om ze een label te geven. Daarom spreekt Pegamento over zintuigen. Zien, horen, voelen, ruiken en proeven. Met als epicentrum van deze zintuigen het brein. “Eigenlijk versterken we de zintuigen van de mens door met robotisering op de zintuigen in te spelen, waarop wij mensen weer kunnen anticiperen. Zoals beeldherkenning; die kijkt met je mee en ziet dingen. RPA neemt repetitieve handelingen van je over, zodat je je kunt richten op echt mensenwerk.”
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: