Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Axians is wederom ‘Cisco Partner of the Year’ en wint meerdere awards

Cisco Nederland heeft tijdens het jaarlijkse (online) Partner Award evenement bekend gemaakt dat Axians de felbegeerde ‘Partner of the Year’ award mag ontvangen, een prachtige bekroning. Daarnaast is ook de ‘Customer Experience’ award en de ‘Transformation & Innovation’ award aan Axians toebedeeld.

Cisco Nederland reikt ieder haar awards uit aan de partners die impact maken, groei realiseren of zich op een andere manier hebben weten te onderscheiden. “We bedanken onze partners ook dit jaar weer voor hun fantastische prestaties en het vertrouwen in Cisco” aldus Daan de Groot, Head of Partner Organization Cisco Netherlands.

Partner of the Year

Daan de Groot, Head of Partner Organization, Cisco Netherland; “Transform and Perform. Voor veel partners is dit een lastige opgave, laat staan tijdens een pandemie. Axians heeft laten zien dat het toch mogelijk is, door 4 jaar op rij een ijzersterke performance neer te zetten en groei in zowel boekingen als software te realiseren.”

“Axians kan de fijne samenwerking met Cisco alleen maar bevestigen, samen ontwikkelen we continu nieuwe diensten die onze klanten ondersteunen in de digitale transformatie.” zegt Edwin Kanis, Director Marketing & Innovation bij Axians.

Customer Experience

Binnen het Customer Experience (CX) programma zijn de onderhoud, support, managed- en as a Service diensten opgenomen. Wereldwijd maakt Cisco een transformatie door naar software- en services op basis van nieuwe (software defined) technologie onderweg naar nieuwe businessmodellen op basis van gebruik en een flexibele afname. De transitie naar CX is het grootste transformatie programma sinds het bestaan van Cisco.

“Axians heeft het begrip ‘Customer Experience’ volledig begrepen, geïntegreerd in hun aanbod en zorgt ervoor dat onze klanten altijd tevreden zijn over de geleverde diensten!” zegt Edwin Prinsen, Algemeen Directeur, Cisco Nederland.

Transformation & Innovation

De ontwikkeling van nieuwe diensten is een continue proces waar Axians zich al jaren voor inzet. Met bijvoorbeeld Network as a Service biedt Axians een flexibele dienst welke enorm groeit en zorgt voor de transformatie van diensten in samenwerking met Cisco. De keuze om een netwerk omgeving volledig als een service aan te bieden is vrijwel nieuw, Axians loopt daarmee duidelijk voorop in de markt. De door Axians in Nederland ontwikkelde Network as a Service is op dit moment ook in andere landen beschikbaar waaronder Portugal, UK, Duitsland en Italië. Binnenkort volgen ook Spanje en Frankrijk.

“Als geen ander heeft Axians laten zien dat ze Cisco’s transformatie van hardware naar software serieus nemen. Door de focus van hun eigen businessmodel te verleggen van transactioneel naar abonnementsdiensten onderscheidt Axians zich van andere partners.” aldus Edwin Prinsen.

“Deze drie awards, ook nog eens de meest impactvolle awards die zowel innovatie als transformatie laten zien, bevestigen de gezamenlijke aandacht voor technologie, customer experience en business.” zegt Edwin Kanis.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste ict-nieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2021-11-10T14:51:03.000Z Axians
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.