Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Avaya en Verint Workforce Engagement Management

30 januari 20193 minuten leestijdCloud & Infrastructuur

Avaya en Verint Systems breiden hun partnerschap uit om implementaties van Avaya Workforce Engagement Management (WEM) in de cloud mogelijk te maken. Met deze oplossing voorzien organisaties hun medewerkers in het contactcenter van de juiste informatie. Daardoor kunnen zij hun klanten beter bedienen. Het is mogelijk om op verschillende manieren gebruik te maken van Avaya’s WEM suite. Van implementatie in het eigen datacenter tot gebruik van cloud-computing en alle hybride combinaties hiervan.

Avaya en Verint Systems breiden hun partnerschap uit om implementaties van Avaya Workforce Engagement Management (WEM) in de cloud mogelijk te maken. Met deze oplossing voorzien organisaties hun medewerkers in het contactcenter van de juiste informatie. Daardoor kunnen zij hun klanten beter bedienen. Het is mogelijk om op verschillende manieren gebruik te maken van Avaya’s WEM suite. Van implementatie in het eigen datacenter tot gebruik van cloud-computing en alle hybride combinaties hiervan.

“Ook in Nederland zien wij bij klanten een grote vraag naar Workforce Engagement-oplossingen, en hebben wij de samenwerking met Verint op lokaal niveau verder verstevigd. Deze verder uitgebreide samenwerking geeft onze klanten de mogelijkheid om nog meer voordeel te halen uit de synergie in ons gezamenlijke portfolio”, zegt Ronald Hoeijenbos, Managing Director Avaya Nederland

Verint en Avaya onderhouden al bijna vijftien jaar een strategisch partnerschap. Op dit moment leveren zij omnichannel- en spraak-diensten en WEM-oplossingen voor tienduizenden klanten wereldwijd. Van kleine en middelgrote bedrijven tot grote organisaties met duizenden werkplekken. Avaya en Verint verwachten dat hun huidig portfolio aan oplossingen ook in de toekomst aan een breed spectrum van klanteisen zal voldoen. Doordat ze gezamenlijk blijven ontwikkelen nemen de mogelijkheden van WEM alleen maar toe.

Avaya IX Workforce Engagement is een nieuw aanbod dat wordt geïntroduceerd als onderdeel van de Avaya Intelligent Xperiences-oplossing (oftewel Avaya IX). Die werd afgelopen week tijdens de jaarlijkse ENGAGE gebruikersconferentie van het bedrijf onthuld. Avaya heeft goed geluisterd naar zijn klanten die wilden dat het portfolio overzichtelijker werd. De nieuwe naamgeving maakt dat klanten beter begrijpen hoe Avaya hen door migratie naar de cloud met hun digitale transformatie kan helpen.

“Avaya en Verint werken samen aan een cloud-oplossing om hun klanten een volledig spectrum van implementatiemogelijkheden te bieden. Zonder in te leveren op functionaliteit of beschikbaarheid. Dit is goed nieuws voor hun gemeenschappelijke klanten en toekomstige contactcenter-projecten in de cloud”, aldus Nancy Jamison, Principal Analyst Customer Contact bij Frost & Sullivan. “Dit is een overtuigend aanbod voor een contactcenter-oplossing in de cloud met sterke WFO/WEM-functionaliteit. En een grote stap vooruit die tegemoet komt aan een groeiende behoefte in de markt.”

Avaya IX Workforce Engagement biedt het volledige spectrum aan WEM-functionaliteit. Inclusief volledig versleutelde opnames van spraakoproepen en scherminteracties voor compliance-doeleinden, quality management, performance management, workforce management, spraakanalyse, customer feedback en desktop and process analytics. Het bevat functies voor het pauzeren en hervatten van interacties om te voldoen aan de eisen voor informatiebeveiliging. Klanten kunnen deze cloud-diensten gebruiken als aanvulling op hun bestaande installaties van Avaya contactcenter technologieën. Een andere mogelijkheid is om naast Avaya IX Workforce Engagement ook callcenter workloads te migreren of te implementeren in de Avaya cloud.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    ActueelSoftware & Development

    Value8 wil totale controle over Ctac

    soevereine cloud
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Hoe soeverein moet de NDS zijn?

    AchtergrondSecurity & Awareness

    Twee dagen volle bak met prominente ot-rol

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    Luchtfoto van het datacenter-complex van Microsoft in Middenmeer.
    ActueelData & AI

    Microsoft breidt datacenter in Wieringermeer fors uit

    ActueelData & AI

    Amsterdams-Russische Nebius ‘hofleverancier’ van Microsoft

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs