Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Axians & Avaya geven vangnet aan gezondheidszorg

24 maart 20203 minuten leestijdCloud & Infrastructuur

De Avaya specialisten van Axians willen graag meer doen voor de zorg. Ze bieden nu drie weken lang onbetaald hun implementatie- en technische supportdiensten aan als vangnet. Daarbij worden ze ondersteund door de drie maanden licenties die Avaya nu kosteloos ter beschikking stelt aan de gezondheidszorg.

In deze tijd is het belangrijk dat we onze samenleving zo goed mogelijk verbonden houden. Zorg voor iedereen toegankelijk maken én houden heeft de hoogste prioriteit. Onze communicatie-experts doen er dan ook alles aan om bewoners van zorginstellingen contact te laten houden met hun vertrouwde omgeving en medisch specialisten zo effectief mogelijk te laten schakelen. Daarnaast ondersteunen ze facilitaire diensten zoals callcenters, administratie en planning zo goed mogelijk, inmiddels around-the-clock.

Een flexibele communicatie en contactcenter clouddienst

Juist nu kunnen we versneld een stap extra doen door onze OMNIA dienstverlening aan te bieden. OMNIA is de flexibele communicatie en contactcenter clouddienst van Axians op basis van bewezen Avaya technologie. Met OMNIA blijft je zorgverlening optimaal bereikbaar. Dankzij de unieke selfservice portal houd je organisatie grip op bereikbaarheid en onderlinge samenwerking. OMNIA beweegt met jouw medewerkers mee in deze uitzonderlijke situatie, wij nemen het technisch beheer uit handen. Zo kan jouw team zichzelf blijven richten op dat wat er nu écht toe doet, het optimaal ondersteunen van de zorgprofessionals.

”Met OMNIA bieden we de mogelijkheid om Avaya IX-Meetings versneld in te zetten. Vanuit de publieke cloud werken we met Avaya Spaces. Vanuit die cloudomgeving konden we de afgelopen periode veelal in twee tot drie dagen al een werkende oplossing realiseren” aldus Stefan Collet, Innovatie Manager bij Axians. “Axians maakt het voor zorgorganisaties kosteloos mogelijk om binnen drie dagen callcenter of contactcenters naar de medewerkers thuis te brengen, onderlinge samenwerking met audio en visueel contact effectief in te richten en het contact tussen bewoners, cliënten, patiënten en hun omgeving te waarborgen.”

Hoe helpen wij?

Op basis van gebruikersprofielen geef je medewerkers de tools om hun bereikbaarheid te managen. Zonder zorgen over technisch beheer aan de achterkant. Als ze bijvoorbeeld niet in de gelegenheid zijn om telefoontjes zelf aan te nemen, schakelen ze die door naar een telefooncentrale, een collega, hun smartphone of voicemail. Daarnaast is het mogelijk om op korte termijn callcenter functionaliteit ter beschikking te stellen, ook voor zorgmedewerkers die op dit moment thuiswerken of vanuit een andere locatie. Voor callcenters zijn meerdere oplossingen mogelijk zoals Avaya OneX Agent, Avaya Agent voor Desktop, Avaya Remote Worker SBC – met vaste toestellen voor thuisgebruik – en Scantalk Smart Agent.

Implementatie, technisch support en licenties kosteloos aangeboden door Avaya en Axians

Vanuit Avaya worden de benodigde licenties tijdelijk gratis ter beschikking gesteld aan de gezondheidszorg. Daarbij biedt Axians de implementatie- en technische supportdiensten kosteloos aan. Spraak, video en conferencing worden gratis aangeboden tot 200 deelnemers op basis van Avaya Spaces en IX Workplace. Veelgebruikte contactcenter licenties zijn voor 90 dagen gratis te gebruiken en tevens biedt Avaya tijdelijk grote kortingen op middelen die het werk wat makkelijker maken zoals headsets, speakers, camera’s en IP-telefoons.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Europese Unie
    AchtergrondData & AI

    Wake-up call voor inkopers ai

    Vrouwe Justitia
    ActueelCloud & Infrastructuur

    VMware haalt bakzeil bij Haagse rechter om Rijkswaterstaat

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Groningse doorbraak bij 3d-printtechniek voor robotjes

    Ontslagen
    ActueelCarrière

    ASML ontslaat it-manager om dubbelrol, IFS brengt ai-agent naar fabrieksvloer (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Overname E-Storage is voor PQR strategische zet in bescherming klantdata

    ActueelSecurity & Awareness

    Kort: PQR lijft E-Storage in, Fox-IT en Xerox it-partners van de Navo-top (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs