Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Drie online hulplijnen die iedereen onder de snelknop moet hebben

Als ondernemer is het vandaag de dag echt een must om online actief te zijn. Een mooie, mobielvriendelijke website alléén is niet meer voldoende. Social media die aansluit op jouw bedrijf en branche zijn daarbij van groot belang. Ook de vindbaarheid in Google (SEO) komt niet vanzelf. Om dit online plaatje goed en stevig neer te zetten is het aan te raden professionele hulp in te schakelen. Welke mensen hierbij in jouw telefoon niet mogen ontbreken? Hierbij ze op een rijtje.

1.      Goed gebouwd

Een website maken is niet een klusje wat je als ondernemer zelf in de avonduren moet gaan zitten doen. Het is daadwerkelijk een vak. Een vak wat de nodige kennis en ervaring nodig heeft om er goed in te worden. Wanneer een website goed gebouwd is, ziet hij er niet alleen prachtig uit, maar werkt het ook daadwerkelijk beter en sneller. Daarom is het belangrijk om een goede webdesigner te benaderen. Deze kun je de opdracht geven een site te maken maar je kunt tevens om advies vragen. Welk programma is goed, en welke domeinnaam werkt binnen jouw bedrijfstak? Ook wanneer jouw website opeens uit de lucht is, wat best regelmatig voor komt, kan hij of zij jou weer helpen deze online te krijgen.

2.      Goed gevonden

Naast dat je een website wilt die er mooi uitziet, wil je natuurlijk ook dat deze goed gevonden wordt. Dit is niet één-twee-drie geregeld. Dit kost behoorlijk wat tijd en moeite, zeker wanneer je dit in eigen hand wilt houden. Om effectief en snel resultaat te behalen is het goed ook hier een professional voor in te huren. Een partij als https://www.doublesmart.nl heeft hier veel ervaring mee en kan perfect in kaart brengen welke opties wel en niet werken.

3.      Goed geschreven

De teksten zelf schrijven voor je site is heel verleidelijk, maar ook dit is daadwerkelijk een vak. Net als dat het maken van (goede) foto’s een vak is. Huur dan ook zowel een tekstschrijver als een fotograaf in. Om hierop te besparen kun je natuurlijk wel zelf een voorzet voor teksten doen en daar een revisie op vragen, dit is vaak voordeliger. Ook kun je stockfoto’s gebruiken en later zelf foto’s laten maken. Let er bij de stockfoto’s wel op dat er geen rechten op rusten, anders kan het een duur grapje worden.

Kortom, een online plaatje is niet snel gefikst en klaar. Het vergt de nodige tijd en aandacht maar ook onderhoud. Zorg ervoor dat jij de juiste mensen kent en inhuurt om een goed en betrouwbaar online plaatje neer te zetten. Dit gaat uiteindelijk op de lange termijn ontzettend veel geld schelen.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste ict-nieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2022-10-11T12:59:49.000Z dbom


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.