Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Mollie ondersteunt Mazda met eenvoudige betaaloplossing

24 maart 2022Cloud & Infrastructuur

Mollie, een van de snelst groeiende betalingsverwerkers in Europa, en Mazda Motor Europe tekenden een meerjarige overeenkomst om het nieuwe online marktplaatsplatform van de autofabrikant te voorzien van een eenvoudige betaalervaring. Deze samenwerking stelt Mazda in staat om consumenten een naadloze digitale en e-commerce ervaring te geven waardoor ze op een eenvoudige en gebruiksvriendelijke manier en zonder moeite kunnen betalen.

Mazda maakt gebruik van Connect for Platforms, een innovatieve nieuwe betaaloplossing voor online SaaS- en marktplaatsplatformen. Hierdoor kan Mazda eenvoudig nieuwe producten opschalen en gebruik maken van een commerciële infrastructuur van wereldklasse. De betaaloplossing maakt het voor bedrijven mogelijk om een online platform te creëren dat aankopen en betalingen tussen kopers en verkopers vergemakkelijkt. Mazda gebruikt deze oplossing voor marktplaatsen om te garanderen dat de betaling van een consument of nationaal verkoopbedrijf bij de juiste regionale dealer terechtkomt.   

Ken Serdons, Chief Commercial Officer bij Mollie: “De toekomst van online verkoop ligt in marktplaatsen. Wij zijn dan ook zeer enthousiast om met Mazda samen te werken om hen te helpen dit marktaanbod verder te laten groeien. We kijken ernaar uit om te pionieren met deze innovatieve volgende stap voor de auto-industrie en om samen met Mazda zowel toekomstige e-commerceproducten als marktplaatsoplossingen te ontwikkelen.”  

Mollie biedt Mazda een eenvoudige oplossing voor het accepteren en integreren van betalingen in Europa. Mazda krijgt toegang tot een reeks functies variërend van hosted onboarding, een intelligent dashboard en relevante wereldwijde en lokale betaalmethoden. Hierdoor kunnen honderden regionale dealers gemakkelijk producten en diensten verkopen via het wereldwijde merk. Deze digitalisering van de auto-industrie garandeert regionale dealers van geautomatiseerde betalingen die aan de vereisten voldoen. Bovendien krijgen ze lokale ondersteuning van Mollie. 

Matthias Sileghem, Vice President Customer Experience, Communications and Public Affairs bij Mazda Motor Europe: “We willen een innovatieve oplossing ontwikkelen die de auto-industrie ingrijpend zal veranderen. Daarvoor hebben we een partner nodig die klaar is voor de toekomst en  die partner is Mollie. Terwijl we ons marktplaatsaanbod in het Verenigd Koninkrijk en op termijn ook in Europa uitrollen, kunnen we ons dankzij Mollies eenvoudige, gelokaliseerde en transparante oplossingen blijven focussen op onze groei en onze klanten.” 

De implementatie van Mollies technologie is gestart in het Verenigd Koninkrijk. De rest van Europa zal naar verwachting in de tweede helft van het jaar volgen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    Well-Architected: slim bouwen en beheren in de cloud

    Een paper met concrete handvatten om cloud-architectuur naar een hoger niveau te tillen.

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Fujitsu brengt Mazda Europa naar de cloud

    ActueelFinanciële dienstverlening

    Mollie-oprichter stapt in horecatool Formitable

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs