Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Mollie werkt samen met Recharge voor aanbieden van subscription-oplossing.

Dit artikel delen:

- De API's van Recharge maken de integratie van subscription-management en terugkerende betalingen mogelijk in zowel platformen als Magento en WooCommerce als in zelfstandige webshops. - De oplossing is beschikbaar in alle Europese landen waar Mollie actief is (EER, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk).

Mollie, een van de snelst groeiende betalingsverwerkers in Europa, kondigt vandaag de samenwerking aan met de toonaangevende subscription-management-oplossing Recharge. Samen bieden zij een API-first, end-to-end abonnementenoplossing aan met ondersteuning voor terugkerende betalingen en abonnementenbeheer. De samenwerking levert baanbrekende innovatie voor op abonnementen gebaseerde e-commerce bedrijven. De abonnementenoplossing is nu beschikbaar in alle landen waar Mollie actief is.

Recharge's API maakt de integratie van terugkerende betalingen mogelijk in zelfstandige webshops, in platformen als Magento en WooCommerce, en binnenkort ook in andere e-commerce platformen. Ondernemers zullen een subscription-programma snel kunnen integreren en op maat aanpassen, met opties als het toevoegen van eenmalige producten, het beheren van terugkerende aankopen, het overslaan van leveringen of het wijzigen van productspecificaties. Ondernemers kunnen ook niet-verwerkte-betalingen automatisch opnieuw aanbieden en via de Recharge-interface kunnen ze slimme aanmanings- en terugbetalingsworkflows automatiseren.

De integratie biedt ondernemers niet alleen een ongekende ondersteuning, ze verbetert ook de ervaring van klanten via abonnementen. Klanten kunnen hun abonnementen beheren via een gepersonaliseerde portal voor abonnementenbeheer. Ondernemers kunnen gepersonaliseerde meldingen sturen om consumenten controle te geven en op de hoogte te houden. Ook beschikken ze over realtime analyses van hun omzet, hun klanten en de abonnementen, waardoor ze de behoeftes van hun klanten beter kunnen begrijpen en hierop inspelen.

Ken Serdons, Chief Commercial Officer bij Mollie: "We zijn erg enthousiast dat we samen met Recharge ondernemers de mogelijkheid kunnen bieden om op een eenvoudige manier een volledige oplossing voor abonnementenbeheer te implementeren. Naadloze en eenvoudige betalingen via recurring-ecommerce zorgen voor een toename van de lifetime-value en de gemiddelde orderwaarde. In een tijd van nooit eerder geziene e-commerce groei en ambitie, zijn we in staat om de verwachtingen van de klant in te lossen en te overtreffen."

"Wat we zien is een aanhoudende impuls in de richting van modular commerce," zegt Oisin O’Connor, CEO en medeoprichter van Recharge. "De samenwerking met Mollie stelt ons in staat om e-commerce bedrijven te blijven ondersteunen in hun behoeften en hen de meest optimale oplossing te bieden voor terugkerende betalingen en abonnementenbeheer."

Voor meer informatie of voor aanmeldingen voor deze dienst, kan je hier terecht.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste ict-nieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2022-04-07T15:15:13.000Z Mollie
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.