Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Score Telecom en Utica gaan samen verder in 2019

23 november 20183 minuten leestijdInnovatie & Transformatie

Vanaf 1 januari 2019 gaan Utica en Score Telecom als één bedrijf verder onder de naam Score Utica. Met deze bundeling van krachten ontstaat een nieuwe cloudserviceprovider met een volledig aanbod aan ICT-oplossingen en telecom clouddiensten, waaronder IT-security, internetverbindingen, werkplekken en servers in de cloud en cloudtelefonie. Door deze fusie heeft Score Utica per 2019 meer dan 2.500 klanten en een omzet van boven de 25 miljoen op jaarbasis. Het bedrijf telt ruim 70 medewerkers, die werken vanuit de vestigingen in Breukelen, Vianen, Den Bosch, Aalsmeer en Apeldoorn.

Vanaf 1 januari 2019 gaan Utica en Score Telecom als één bedrijf verder onder de naam Score Utica. Met deze bundeling van krachten ontstaat een nieuwe cloudserviceprovider met een volledig aanbod aan ICT-oplossingen en telecom clouddiensten, waaronder IT-security, internetverbindingen, werkplekken en servers in de cloud en cloudtelefonie. Door deze fusie heeft Score Utica per 2019 meer dan 2.500 klanten en een omzet van boven de 25 miljoen op jaarbasis. Het bedrijf telt ruim 70 medewerkers, die werken vanuit de vestigingen in Breukelen, Vianen, Den Bosch, Aalsmeer en Apeldoorn.

Score Telecom is een Excellence Business Partner van KPN, met als focus de cloudoplossing KPN ÉÉN. Daarmee integreert Score Telecom vaste en mobiele telefonie, internetverbindingen en de cloudwerkplek voor klanten door heel Nederland. Score Telecom heeft ruime kennis en ervaring, garandeert een storingsvrije service en hecht grote waarde aan een nauwe samenwerking met de klant. Dat zorgt voor een klantloyaliteit die ver boven het landelijk gemiddelde ligt.

Bij Utica draait alles om het toegankelijk maken van ICT met clouddiensten, zoals werkplekken en servers in de cloud en ICT-security. Utica ontzorgt en biedt zekerheid door verregaande kennis te combineren met slimme technologieën en handige innovaties. Door die maximale ICT-zekerheid te bieden, kunnen klanten van Utica zich bezighouden met waar het voor hen echt om draait: de eigen business.

De bundeling van krachten van Utica en Score Telecom biedt zowel bestaande als nieuwe klanten een completer aanbod aan betrouwbare clouddiensten, waarbij verschillende technologische innovaties – nu en in de toekomst – naadloos worden geïntegreerd. De directie van Score Utica bestaat uit CEO Richard Bronzwaer (huidig directeur Utica), CFO Nils Vermeulen (huidig directeur Score Telecom) en CCO Paul Stoffele (huidig directeur Score Telecom).

Completer aanbod, hogere kwaliteit en meer service

“Met deze fusie zetten we in op een bredere dienstverlening. We willen geen kosten besparen, maar juist inzetten op meer kwaliteit, security en service voor onze klanten”, zegt Utica-directeur Richard Bronzwaer. “Dankzij deze fusie kunnen we de service voor en samenwerking met onze klanten uitbreiden. Zij merken dus straks echt het verschil: we bieden een completer aanbod aan clouddiensten en een betere service. Zo zijn onze klanten verzekerd van een zorgeloze cloudoplossing op maat. Bovendien zijn we met vijf vestigingen altijd in de buurt. Dit jaar realiseerden zowel Utica als Score Telecom een groei van 30 procent en de verwachting is dat die groei door de fusie verder toeneemt.”

“Onze focus blijft liggen op de medium en large enterprises in Nederland”, benadrukt Score Telecom-directeur Nils Vermeulen. “Met meer dan 2.500 klanten in dit segment snappen we als geen ander de ICT-behoeften van deze mkb-plusbedrijven. Aan deze behoeften koppelen wij de beste diensten en service, waarbij onze kracht ligt in flexibiliteit en maatwerk. Onze bedrijfsvoering is volledig gericht op de wensen van onze klanten en we willen 100% beschikbaarheid van diensten garanderen. Daarom hebben we alles zelf in huis: van technisch consultant tot 24/7 support. We willen ICT en telecom makkelijk maken voor onze klanten.”

Bij vragen kunt u contact opnemen met Richard Bronzwaer: richard@utica.nl of +31887800800

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Strikwerda Investments stapt in Score Utica

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs