Eindhoven, 28 juli 2020 – Ten opzichte van haar peers – middelgrote IT dienstverleners – scoort Valid opnieuw hoog in Giarte’s IT Experience Benchmark 2020 (voorheen Outsourcing Performance). Het aantal ‘Superfans’ onder klanten is nog verder toegenomen, van 20% in 2019 naar 27% nu.
Valid scoort op alle diensten-domeinen hoger of gelijk aan de peer group. Dit geldt ook voor Security Management, het domein waar Valid dit jaar voor het eerst op beoordeeld is. Het aantal ‘Superfans’ is dit jaar verder gestegen naar 27%. Er zijn geen klanten die Valid niet, of absoluut niet, aanbevelen.
Satisfaction scores Valid
“Het is mooi om te zien dat onze Managed Services-klanten ons op alle fronten een goede score geven, en dat we hierin beter scoren dan onze peers. We groeien in onze rol als Service Integrator en het is geweldig te behoren tot de selecte groep middelgrote Service Providers die op alle vier domeinen wordt gewaardeerd. Ik ben er bijzonder trots op dat onze klanten onze open communicatie, het kennisniveau en de deskundigheid van de Valid collega’s zo goed beoordelen.” Dat zegt Patrick Nijssen, Sales Manager bij Valid.
Valid scoort in de Giarte benchmark vooral hoog op het gebied van klantgerichtheid en competenties. Met name transparantie (‘openness’) en vakkundigheid (‘skills’) worden door klanten erg hoog gewaardeerd. Valid maakt de belofte ‘een service integrator waar je op vertrouwt’ dus echt waar.
Giarte heeft de IT Experience Benchmark op 28 juli gepubliceerd. Kijk hier voor meer informatie over Giarte’s IT Experience Benchmark 2020.