Elon de Jonge, directeur en oprichter van Zenda Support: “De supportafdeling is een cruciaal onderdeel van iedere organisatie. IT-problemen zoals het niet kunnen inloggen of een instabiele internetverbinding verhinderen op dagelijkse basis werkzaamheden. Daarnaast zorgt het voor grote irritatie. In de praktijk zien we dat veel organisaties kampen met de uitdaging om IT-professionals voor de supportafdeling te vinden én vast te houden. Hierdoor draaien veel supportafdelingen continu op de toppen van hun kunnen. Wanneer er dan onverhoopt iemand uitvalt of er een piekdrukte ontstaat, staan organisaties voor een grote uitdaging. Met deze dienstverlening leveren we capaciteit voor langdurige inzet, waarmee continuïteit wordt gewaarborgd.”
Voordelen van eigen personeel én van inhuur gecombineerd
Met deze nieuwe dienst halen organisaties gekwalificeerde professionals in huis, waarnaast ook wordt gekeken naar een cultural fit. Fixed Priced Sourcing kan al vanaf 1 FTE. Omdat de medewerkers in dienst zijn bij Zenda Support, lopen organisaties geen risico en kunnen zij gemakkelijk opschalen wanneer nodig. Denk aan vervanging bij verlof of langdurige ziekte. Bovendien is deze dienst kostenefficiënter dan een detacheerconstructie. Kortom, de nieuwe dienst combineert de voordelen van het hebben van eigen personeel met de voordelen van het inhuren van personeel.
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: