StrateX is een snelgroeiend Nederlands bedrijf dat software, consultancy en (interim) professionals aanbiedt op het gebied van workforce management & A.I. gedreven forecasting. De diensten en oplossingen van StrateX helpen organisaties te anticiperen op het komende uur, het lopende jaar en alles daartussenin. Met een gespecialiseerd portfolio ondersteunt StrateX een groeiend aantal bedrijven, zoals T-mobile, Nationale Nederlanden, Holland Casino, Robeco, SOS International en de Belastingdienst bij hun workforce en forecasting processen.
“De aanstelling van Peter-Paul en Jeroen maakt deel uit van de ambitie van StrateX om verder te groeien met een portfolio van specialistische diensten en technologieën om organisaties te helpen beter te voorspellen, matchen, plannen en rapporteren van vraag en aanbod,” aldus Sulaiman Tariq, CEO van StrateX. “Eind 2021 stapte investeerder No Such Ventures in met een minderheidsbelang en een bijbehorende kapitaalinjectie om de verdere groei van StrateX te ondersteunen. Met de komst van No Such Ventures, Verhoef en Raijmakers hebben we een flinke stap gezet naar een mooie toekomst.”
Peter-Paul heeft binnen het MT de verantwoordelijkheid voor het verder uitbouwen van de commerciële activiteiten en het ontwikkelen van het portfolio. Peter-Paul is afkomstig van managementadviesbureau Quint, waar hij sinds 2013 commercieel verantwoordelijk was voor de financiële sector. Hiervoor bekleedde hij diverse functies bij onder andere Dell en Gartner. “De oplossingen van StrateX zijn uitermate geschikt om elk planningsproces slimmer, beter en sneller te maken, zegt Verhoef. “Wat het portfolio van StrateX zo uniek maakt, is dat we organisaties op verschillende manieren kunnen helpen bij het voorspellen van werkaanbod door het inzichtelijk maken van data.”
Jeroen Raijmakers is net als Verhoef afkomstig van Quint. Daar was hij sinds 2013 verantwoordelijk voor de marketing. Binnen het MT van StrateX gaat hij zicht richten op het vermarkten van het portfolio en het ontwikkelen van nieuwe en bestaande markten. “Het voorkomen van schaarste en verspilling zijn de grote thema’s in de 21ste eeuw. Succesvolle organisaties zijn in staat hierop te anticiperen door van hun data informatie te maken waardoor het voorspellend vermogen toeneemt. Met als resultaat een focus op wat er echt toe doet,” aldus Raijmakers. “Ik kijk erg uit naar de reis die ik samen met mijn collega’s de komende jaren ga maken.”
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: